جاباما
۶۸۹۰۷۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

از فروش سریال کیمیا تا پیدا شدن جایگزین کنسرت

علی زراندوز در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: دونالد ترامپ و رهبر کره شمالی سرانجام پس از چهل سال راضی شدند در برنامه نود به صورت زنده با یکدیگر روبه‌رو شوند و مذاکره کنند.

علی زراندوز در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: دونالد ترامپ و رهبر کره شمالی سرانجام پس از چهل سال راضی شدند در برنامه نود به صورت زنده با یکدیگر روبه‌رو شوند و مذاکره کنند. گویا در چهل سال گذشته این دو کشور نتوانسته بودند بر سر جایی که رهبر دو کشور با هم بنشینند و گفتگو کنند به توافق برسند تا این که به طور اتفاقی رهبر کره شمالی یک شب بیننده برنامه نود می‌شود و می‌گوید یا در برنامه عادل با ترامپ گفتگو می‌کند یا هیچی! در همین رابطه عادل فردوسی‌پور در گفتگو با خبرنگار ما درباره این پیشنهاد گفت: من الان سال‌هاست در فوتبال هستم و کلا همه می‌دانند که در سکوها، بین تماشاگرنماها نقل و نبات خیرات نمی‌کنند و حرف‌های مساله‌دار زیادی بین این دوستان رد و بدل می‌شود ولی با این وجود هنوز در خودم نمی‌بینم بین این دو نفر بنشینم!

بعد هم درست است که این مناظره قرار است ساعت ۳ نصفه شب پخش شود، ولی باز ممکنه یک نفر از اهل خانواده هم بیدار شود و به هوای آب خوردن از جلوی تلویزیون رد شود و مکالمات این دو را بشنود! در همین رابطه خبر می‌رسد جواد خیابانی برای گزارش زنده این مناظره اعلام آمادگی کرده است و از حالا برای استفاده مسجع از اون (نام رهبر کره شمالی) و اون (اشاره به سایر افراد از دور!) جملات قصار زیادی آماده کرده است و لقب شوهر عمه تیز پای آسیا را هم برای بیان نقش مهم آن مرحوم در پیش‌برد سیاست کره شمالی، در آستین آماده کرده است.

عده‌ای که مخالف برگزاری کنسرت در یکی از شهرهای کشور بودند؛ پس از آنکه متوجه شدند منظور از خبر پخش شده اجرای کنسرت نبوده، بلکه ایجاد شعبه جدید فروش یک برند کنسرو ماهی بوده، ضمن استقبال از این حرکت بلافاصله با ماژیک، نوشته‌های پلاکاردشان را اصلاح کردند و به جای معایب کنسرت از مزایای کنسرو تعریف و تمجید نمودند! در همین رابطه خبر رسیده که پس از توزیع کنسرو ماهی، این عده با صدور بیانیه‌ای از تمام خواننده‌های کشور درخواست کردند به جای رساندن اصوات ناهنجار کنسرت به گوش مردم، بروند توی کار کنسرو و امگا۳ به بدن مردم برسانند!

رییس سازمان صدا و سیما در یک نشست خبری اعلام کرد از کشورهای زیادی درخواست برای خرید سریال کیمیا وجود دارد ولی این سازمان در سال فقط این سریال را به یک کشور و آن هم از طریق مناقصه می‌فروشد! در همین رابطه خبر می‌رسد دلیل اقبال کشورهای دیگر برای خرید این سریال، فروش پک جوان‌سازی صورت، سیاه نمودن موها و جلوگیری از پیری دیررس است که به گفته دانشمندان، هنوز هیچ کشوری نتوانسته به فرمول آن دست پیدا کند! در همین رابطه، یکی از نوه‌های مهرآوه شریفی‌نیا اعلام کرد: ما هم خیلی دوست داریم به ترکیب این ماده اسرارآمیز پی ببیریم... چون دیگه داریم از خجالت آب میشیم، هر وقت با مادربزرگم میریم خرید، فروشنده‌ها به ما می‌گویند: چه خوب کردید دخترتان را هم آوردید تا از سلیقه‌اش برای خرید استفاده کنید... هر چی باشه جوون‌های این دوره و زمونه خیلی با سلیقه هستن!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج