۶۸۹۰۸۶
۱۳ نظر
۵۰۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۹
پ

نظر مطهری درباره طرح «اعاده اموال نامشروع»

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح جمعی از نمایندگان در خصوص اعاده اموال نامشروع مسئولان این طرح را موجب بی‌اعتمادی مردم به نظام و بدبینی نسبت به مسئولان دانست.

خبرگزاری ایسنا: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح جمعی از نمایندگان در خصوص اعاده اموال نامشروع مسئولان این طرح را موجب بی‌اعتمادی مردم به نظام و بدبینی نسبت به مسئولان دانست.

علی مطهری در یادداشتی نوشته است:

«طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان کشور یک طرح تبلیغاتی و بلکه انتخاباتی است و اهداف سیاسی را دنبال می کند. این طرح نوعی بدبینی نسبت به مقامات و مسئولان جمهوری اسلامی از ابتدا تا امروز را به مردم القا می کند درحالی که مقامات و مسئولان جمهوری اسلامی در مجموع پاکدست و سالم بوده‌اند و اقلیت ناچیزی ممکن است دچار تخلفاتی شده باشند که راه قانونی برای رسیدگی به تخلفات آنها باز است.

هر مقامی اگر افزایش ثروت غیرمتعارف و ناگهانی داشته باشد، قوه قضائیه وظیفه دارد به این موضوع رسیدگی کند و نیازی به قانون جدید نیست.

در این طرح رسیدگی به اموال فرماندهان و مدیران ارتش و سپاه و نیروی انتظامی و دفتر رهبری و دستگاه‌های زیرمجموعه رهبری نیامده است و این یک تبعیض است.

همچنین در این طرح به اطلاعات سپاه نقش زیادی داده شده است در حالی که نهاد رسمی اطلاعات که در قانون اساسی آمده وزارت اطلاعات است. اطلاعات سپاه وظیفه مبارزه با مخالفان مسلح نظام را دارد و ورود آن به این مسائل صلاح نیست.

مجموعا این طرح را به زیان کشور و انقلاب می دانم و معتقدم موجب بی‌اعتمادی مردم به نظام می شود خصوصا که قابل اجرا نیست. برخی دوستان می خواهند به نظام خدمت کنند ولی ناخواسته به آن ضربه می زنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کدوم پاکدست؟؟!!!!چرا خودتونو گول میزنین،، پاکدست یافت می نشود جسته ایم ما،،کزدیو و دد ملولم انسانم آرزوست،،،لطفا با همه مسائل بنیادین با نگاه و عینک سیاسی نگاه نکنیم جناب مطهری

    • ایمان

      چرااینقدرسیاه نمایی می کنید مسئوولین درهرپستی از ده ها فیلتر عبورکردند تا به اینجا رسیدند. یکی پاکتر ازدیگری چرا این همه ازشون بد میگید؟

    • بدون نام

      چرا به زیان کشور؟

    • بدون نام

      شما واسه اینکه گندش درنیاد اینو میگی ولی. فکر میکنی مردم. به مسولین حتی. یک سر سوزن اعتماد دارند

    • ایرانی بیچاره

      چرا میترسید؟

    • بدون نام

      یک بار هم شده این مجلس یک کار درست دارد انجام میدهد

    • بدون نام

      مدیران دانا== فقر نابود

    • بدون نام

      مرد همیشه مخالف .

    • کوروش

      آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است ؟ آقای مطهری چه چیز باعث میشود که شما در برابر خواسته نمایندگان که خواسته مردم بایستید، ..

    • بدون نام

      جناب مطهرری بدبینی نسبت به برخی از مسؤولین نظام بوجود آمده و این طرح اقدامی هر چند کوچک در راستای بازگشت اعتماد از دست رفته هست

    • علی

      سلام، آقای مطهری شما آدم درستی هستی و شجاع در اظهار نظر،،، اینکه این طرح باید انجام بشه و به نظرم اعتماد مردم رو جلب میکنه ولی اینکه کسی استثنا نشه حق با شماست و این قانون باید شامل همه بشه و نباید استثنا قایل شد،، پس بجای رد قانون این بند رو اضافه کن تا خیال مردم از همه مسولین راحت بشه

    • بدون نام

      خوب اگر همون اقلیت ناچیز هم جلوت گرفته نشه مثل میکروب به جان بقیه مسولیت هم نیافتد تا یر نشده کاری بکنید نشینید نگاه کنید تا انقلابی که هزاران شهید داده نابود بشه

    • بدون نام

      ماله نکش حالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج