جاباما
۶۸۹۱۲۱
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

سهم سینمای ایران در نوروز تلویزیون مشخص شد

اسامی فیلم‌های سینمایی ایرانی تلویزیون در ایام نوروز اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا: «ویلایی‌ها»، «دریاچه ماهی»، «اشنوگل»، «ماجرای نیمروز»، «نفس»،‌ «سیانور»، «آزادی مشروط»، «یتیم‌خانه ایرانی»، «برادرم خسرو»، «خانه‌ای در خیابان ۴۲»، «۲۱ روز بعد»، «گیتا»، «مرگ ماهی» و «گمیجی» از جمله فیلم‌هایی هستند که در ایام نوروز از شبکه‌های مختلف سیما به روی آنتن خواهند رفت.

سهم سینمای ایران در نوروز تلویزیون مشخص شد

فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» به کارگردانی منیر قیدی و به تهیه‌کنندگی سعید ملکان در ایام نوروز پخش خواهد شد. در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ثریا قاسمی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن و منیر قیدی سیمرغ بلورین استعداد درخشان بهترین فیلم اولی را برای این فیلم دریافت کرده‌اند.

همچنین فیلم «دریاچه ماهی» به کارگردانی مریم دوستی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی که در سال ۱۳۹۵ ساخته شده، در نوروز به روی آنتن خواهد رفت. طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار و ثریا قاسمی در این فیلم بازی می کنند.

«اشنوگل» فیلم دیگری است که به کارگردانی علی سلیمانی و هادی حاجتمند و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری در ایام نوروز از تلویزیون پخش می‌شود. این فیلم سینمایی در سال ۱۳۹۶ اکران شده و برزو ارجمند، ماه چهره خلیلی، رحیم نوروزی و... در آن ایفای نقش می‌کنند.

فیلم «ماجرای نیمروز» هم به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی که سال ۱۳۹۵ در سینماها اکران شد، به روی آنتن تلویزیون خواهد رفت.

«ماجرای نیمروز» در سی وپنجمین جشنواره فیلم فجر بهترین فیلم شد که در آن هادی حجازی فر، مهدی پاکدل، جواد عزتی و... ایفای نقش کرده‌اند.

«نفس» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی در نوروز پخش خواهد شد.

این فیلم برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد و دو جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای شبنم مقدمی و جایزه بهترین فیلم در بخش نگاه ملی را به دست آورده‌ است. پانته پناهی آ، مهران احمدی و گلاره عباسی در «نفس» ایفای نقش خواهند کرد.

«سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی سید محمد رضوی هم در ایام نوروز از تلویزیون پخش خواهد شد که مهدی هاشمی، هانیه توسلی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «آزادی مشروط» به کارگردانی حسین مهکام و تهیه کنندگی مقصود اجباری نیز در نوروز از یکی از شبکه‌های تلویزیونی به روی آنتن خواهد رفت که رامبد جوان، هنگامه قاضیانی، شاهرخ فروتنیان و حسین پاکدل در آن ایفای نقش کرده‌اند.

«یتیم‌خانه ایران» به کارگردانی محمدرضا طالبی و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان فیلم دیگری است که علیرام نورایی، جعفر دهقان، قطب الدین صادقی و... در آن بازی کرده‌اند و ایام نوروز به روی آنتن خواهد رفت.

فیلم سینمایی «برادرم خسرو» به کارگردانی احسان بیگلری و تهیه کنندگی سعید ملکان هم یکی از فیلم‌هایی است که در ایام نوروز از تلویزیون پخش خواهد شد.

شهاب حسینی، ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی، بیتا فرهی و... بازیگرانی هستند که در این فیلم بازی کرده‌اند و این فیلم در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در جشنواره فیلم یاری سوئد تندیس بهترین فیلم بلند را دریافت کرد.

«خانه‌ای در خیابان ۴۲» به کارگردانی حمیدرضا قربانی و تهیه‌کنندگی سید محمد رضوی هم فیلم دیگری است که از تلویزیون پخش خواهد شد که مهناز افشار، علی مصفا و آرش مجیدی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

«۲۱ روز بعد» به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه در سی‌امین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان درخشید و موفق به کسب ۷ پروانه زرین شد.این فیلم با بازی ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق و... در ایام نوروز از تلویزیون پخش خواهد شد.

همچنین «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی و تهیه‌کنندگی مجید شیخ انصاری با بازی مریلا زارعی، حمیدرضا آذرنگ و سارا بهرامیفیلم دیگری است که از تلویزیون به روی آنتن خواهد رفت.

فیلم سینمایی «مرگ ماهی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح الله حجازی در ایام نوروز به روی آنتن خواهد رفت و در این فیلم نیکی کریمی، علی مصفا و پانته آ بهرام ایفای نقش کرده است.

«گمیجی» به کارگردانی مجید اسماعیلی پارسا و تهیه‌کنندگی جواد قلی‌زاده فیلم دیگری است که از تلویزیون پخش خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مزخرفترین فیلمها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج