۶۸۹۳۰۹
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

کمیسیون آموزش مجلس:

قطع همکاری دانشگاه آزاد با اساتید، سیاسی نیست

به‌گفته سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، با توجه به توضیحات ارائه‌شده، قطع همکاری و تبدیل وضعیت اساتید دانشگاه آزاد از سوی این کمیسیون، سیاسی تشخیص داده نشد.

خبرگزاری تسنیم: میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ، با اشاره به جلسه عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون متبوعش گفت: در جلسه عصر امروز که با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، آقای رهبر گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در این دانشگاه به‌ویژه اقدامات اخیر دانشگاه در پایان همکاری با برخی اساتید دوشغله ارائه کرد.

وی افزود: به‌گفته رهبر، دانشگاه آزاد اسلامی با اساتیدی که به‌صورت تمام‌وقت در دانشگاه دولتی همکاری می‌کردند، قطع همکاری کرده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه از نظر کمیسیون آموزش، اقدام دانشگاه آزاد اسلامی خلاف قانون نبوده، ادامه داد: در جلسه امروز، برخی از اساتید دانشگاه آزاد که عمده آنها اساتید اخراجی‌ دانشگاه علوم و تحقیقات بودند، حضور داشتند و از وضعیت پیش‌آمده ناراضی و خواستار بیان توضیحات رئیس دانشگاه آزاد در رابطه با وضعیت خود بودند.

به‌گفته میرزاده،‌ فرهاد رهبر در پاسخ به این ادعای اساتید برکنارشده تصریح کرد که تاریخ قرارداد همه این نفرات به پایان رسیده و با تمام این اساتید نیز تسویه حساب صورت گرفته و از سوی دیگر برای جذب در هیئت علمی، فرآیند جذب این اساتید باید طی شود که در صورت طی مراحل، می‌توانند جذب هیئت علمی دانشگاه شوند.

به‌گفته سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس، تعداد اساتید برکنارشده در دانشگاه آزاد طبق ادعای نمایندگان آن‌ها در کمیسیون ۱۷۰ نفر عنوان شده است.

میرزاده با اشاره به نتیجه این جلسه و شائبه سیاسی بودن اقدامات مدیران دانشگاه آزاد در اخراج برخی اساتید این دانشگاه گفت: با توجه به توضیحات ارائه‌شده، قطع همکاری و تبدیل وضعیت اساتید دانشگاه آزاد از سوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، سیاسی تشخیص داده نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      جناب میر زاده شما و آقای فرهاد رهبر و آقای ولایتی فقط راست و درست می گویید بقیه همگی از دم دروغگو هستند جمع کنید این مسخره بازی ها را ...

    • بدون نام

      تا چند روز پیش که این و ولایتی میگفتن سیاسی و عقیدتی هست! ...

    • بدون نام

      اگه سیاسی نیست پس چیه اینقدر ب مردم دروغ نگید

    • بدون نام

      آنهائی که زبان نفهمند میگویند سیاسی است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج