۶۸۹۳۷۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

معجزه شفر با طعم فوتبال آلمانی

وینفرد شفر توانسته نتایج قابل قبولی با استقلال بگیرد.

خبرآنلاین: فاصله روزی که استقلال در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین با نتیجه ۶ بر یک مغلوب بنفش‌های این شهر شد تا روزی که العین در همین ورزشگاه و با تلاش‌های بی دریغ داور مالزیایی توانست یک تساوی از استقلال بگیرد ۹ ماه و ۱۰ روز بود. آن روز ستاره استقلال سید مهدی رحمتی بود که علیرغم خوردن ۶ گل بهترین بازیکن تیمش بود. او اجازه نداد شکست استقلال سنگین‌تر و تلخ‌تر این باشد. آن باخت ناگوار در روز هشتم خرداد ۱۳۹۶‌ رخ داد و این تساوی روز ۱۵ اسفند ۱۳۹۶. در بازی دوم هم علیرغم اینکه سید حسین حسینی موفق شد یک ضربه پنالتی و برگشتش را مهار کند اما ستاره بازی بی شک داور بازی بود.

بدون هیچ تردیدی اگر بازی بدون داور برگزار می‌شد العینی‌ها شکست می‌خوردند. در این فاصله ۹ ماه و ۱۰ روزه چه اتفاقی افتاد که استقلال از این رو به آن رو شد؟ چه اتفاقی افتاد که تیمی که در خرداد ماه، بازیچه دست شاگردان زوران مامیچ بود در اسفند حریف را بازی داد؟ آنچه اتفاق افتاده را باید روی نیمکت این تیم جستجو کرد. جاییکه علیرضا منصوریان آن را ترک کرد و یک آلمانی شناخته شده به نام ویفنرد شفر به جای او آمد. شفر البته ۹ ماه و ۱۰ روز نیست که به استقلال آمده. چرا که مدیران باشگاه با این نگاه که آن شکست سنگین در مقابل العین یک اتفاق بوده باز هم به منصوریان فرصت دادند. او اما علیرغم خریدهای زیاد و هزینه‌هایی که روی دست باشگاه گذاشت در لیگ نتایج فاجعه باری گرفت. گذشته از این سبک بازی استقلال هم برای هواداران این تیم خوشایند نبود. استقلال در هفته‌های چهارم و پنجم و ششم لیگ برتر ۳ شکست متوالی را تجربه کرد و مدیران استقلال به او اولتیماتوم دادند. اولتیماتومی که فقط دو هفته دوام داشت و بعد از تساوی خانگی در مقابل ذوب آهن منصوریان ترجیح داد خودش کناره گیری کند. شفر حالا توانسته از لشکر شکست خورده منصوریان یک تیم با روحیه قهرمانی بسازد و حالا تیم او در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا شانس اول صعود است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Sami

      کیروش، شفر، برانکو ...
      فقط خارجی ها از پس بازیکنان پر حاشیه ما بر میان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج