۶۸۹۳۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بگوویچ: نیم فصل اول گل‌گهر پر حاشیه‌ بود

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: در نیم فصل اول حاشیه‌های زیادی در تیم ایجاد شده بود و تیم یکدلی نداشتیم.

خبرگزاری فارس: وینگو بگوویچ در مورد پیروزی ۲ بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنانم در این بازی فوق‌العاده بودند. مثل یک تیم لیگ برتری بازی کردیم. موقعیت‌های گلزنی زیادی خلق کردیم ولی روی یک اشتباه گل خوردیم ولی در نهایت تیم صدرنشین نفت را شکست دادیم.

وی در مورد اینکه به صعود به لیگ برتر فکر می‌کند یا نه گفت: شرایط سخت است. ۱۳ امتیاز با تیم نفت در صدر جدول فاصله داریم. ۹ امتیاز با تیم دوم جدول د فاصله داریم بنابراین شرایط برای صعود ما خیلی سخت است.

سرمربی گل‌گهر سیرجان در مورد اینکه چرا تیم گل‌گهر در نیم فصل اول نمی‌توانست خوب نتیجه بگیرد، اظهار داشت: در نیم‌فصل اول حاشیه‌های تیم ما زیاد بود حتی در کادر فنی مشکلاتی پیش آمد یک ماه و نیم دنبال جادوگر بودند! و تیم ما یک دل نبود. اما در نیم ‌فصل دوم با جدایی چند بازیکن و آمدن بازیکنان جدید جوان یک تیم یکدل داریم که فوتبالی فوق‌العاده را ارائه می‌دهند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد بازی سه‌شنبه پرسپولیس مقابل الوصل امارات اظهار داشت: من ابتدا این را بگویم که از برد تیم‌های ایرانی در آسیا خیلی خوشحال می‌شوم وقتی پرسپولیس، استقلال و ذوب‌آهن در آسیا حریفان‌شان را شکست می‌دهند من واقعاً خوشحال می‌شوم. دوست دارم تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا موفق شوند و فوتبال ایران پیشرفت کند.

وی افزود: پرسپولیس هم می‌تواند از گروهش صعود کند اگرچه در این گروه سه تیم ۶ امتیازی حضور دارند اما به نظر من پرسپولیس با کسب ۴ امتیاز از گروهش صعود خواهد کرد.

بگوویچ با اشاره به سابقه حضورش در فوتبال امارات گفت: من سرمربی تیم الوصل امارات بوده‌ام فرهاد مجیدی و علیرضا نیکبخت هم بازیکنان من در این تیم بودند با این حال دوست دارم پرسپولیس الوصل را شکست دهد تیم‌های اماراتی مثل العین و الوصل تیم‌های خوبی هستند که بازیکنان خارجی با کیفیتی دارند اما واقعیت آن است که لیگ فوتبال امارات لیگ با کیفیتی نیست و به همین دلیل می‌بینید که تیم الوصل که در رده سوم لیگ امارات است در گروهش در آسیا قعرنشین جدول است و امتیازی نگرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج