۶۸۹۴۲۱
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

خداحافظی با فولکس‌واگن نوستالژیک بیتل

در سال‌های اخیر زیاد دیده‌ایم که شرکت‌هایی مثل فورد و شورلت برخی از ماشین‌های کلاسیک‌شان مثل موستانگ و ایمپالا را به ترتیب از نو طراحی و تولید کردند.

وبسایت دیجی‌کالا مگ - صوفیا نصرالهی: در سال‌های اخیر زیاد دیده‌ایم که شرکت‌هایی مثل فورد و شورلت برخی از ماشین‌های کلاسیک‌شان مثل موستانگ و ایمپالا را به ترتیب از نو طراحی و تولید کردند.

خداحافظی با فولکس‌واگن نوستالژیک بیتل

به هر حال ماشین‌ها ممکن است نام‌شان را حفظ کنند اما طراحی‌شان در طول سال‌های چنان دگرگون می‌شود که دست آخر حتی نمی‌توانید آنها را با نمونه اولیه‌شان مطابقت بدهید یا کشف کنید که اصلا این مدل جدید کدام ماشین قدیمی است! از طرف دیگر فولکس‌واگن بیتل هیچ‌وقت این مشکل را نداشت. طراحی بیشتر بخش‌هایش در طول سال تغییر کرد اما با یک نگاه شما هنوز متوجه می‌شدید که این فولکس‌واگن بیتل است!

متاسفانه برای طرفداران ماشین‌های کلاسیک، بنظر می‌رسد که دیگر فولکس‌واگن بیتل به ته خط رسیده است!کمپانی تایید کرده که آنها نسل بعدی فولکس‌واگن بیتل را تولید نخواهند کرد. فرانک ولش رییس R&D کم‍پانی فولکس‌واگن در بیانیه‌ای گفته: «دو یا سه نسل از این مدل ماشین برای الان کافی است.» او اضافه کرده که: «زمانی که فولکس‌واگن تولید شد ما برایش یک تاریخچه طولانی درنظر داشتیم اما شما نمی‌توانید پنج بار یک ماشین را طراحی کنید و یک بیتل کاملا جدید داشته باشید.»

این اظهارات باعث شده همه امید خریداران برای ماشین‌های بیتل تمام الکتریکی برباد برود. به جای آن فولکس‌ واگن قرار است بیشتر روی Buzz I.Dها(ماشین‌های متکی بر الکتریسیته) تمرکز کند که مدل‌های الکتریکی‌شان برداشتی از میکروباس‌هایی هستد که آنها هم جزو نمادهای فولکس‌واگن به شمار می‌روند. طبق حرف‌های ولش: «با MEB(پلتفرم گروه ماشین‌های الکتریکی فولکس‌ واگن) شما می‌توانید یک اتوبوس طراحی کنید که ماشین قابل اطمینانی با همان شکل اصلی باشد و چرخ‌هایی که مثل ماشین‌های اریجینال می‌چرخند. شما نمی‌توانید این کار را با موتوری در جلوی ماشین انجام دهید. چیزی که شما از بیرون می‌بینید کاملا واقعی و رئالیستی است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • akbar

      الان ۱۰ ساله میگن دیکه تولید نمیشه ولی باز یه مدل جدید ازش به بازار میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج