۶۸۹۴۳۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آغاز پیش فروش نوکیا ۸ سیروکو و نوکیا ۷ پلاس

پیش فروش نوکیا ۸ سیروکو (Nokia ۸ Sirocco) و نوکیا ۷ پلاس (Nokia ۷ Plus) در چند کشور اروپایی آغاز شد. در ادامه با مشخصات فنی، قیمت و جزئیات خرید گوشی های اندرویدی سال ۲۰۱۸ نوکیا آشنا شوید.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: پیش فروش نوکیا ۸ سیروکو (Nokia ۸ Sirocco) و نوکیا ۷ پلاس (Nokia ۷ Plus) در چند کشور اروپایی آغاز شد. در ادامه با مشخصات فنی، قیمت و جزئیات خرید گوشی های اندرویدی سال ۲۰۱۸ نوکیا آشنا شوید.

آغاز پیش فروش نوکیا ۸ سیروکو و نوکیا ۷ پلاس

پس از رونمایی رسمی در نمایشگاه MWC 2018، حالا پیش فروش گوشی های اندرویدی نوکیا 8 Sirocco و نوکیا 7 پلاس در سه کشور اروپایی رسما آغاز شده است. اگر ساکن یکی از کشورهای فرانسه، اسپانیا و یا ایتالیا باشید، جدیدترین دیوایس‌های بالارده کمپانی اچ ام دی گلوبال را می‌توانید همین حالا از طریق سایت فروشگاهی آمازون پیش خرید کنید.

قیمت پیش فروش نوکیا ۸ سیروکو

هرچند قیمت این محصولات بسته به منطقه‌ای که زندگ می‌کنید متغیر خواهد بود، اما این تفاوت قیمت چشمگیر به نظر نمی‌رسد. در حال حاضر پیش فروش نوکیا 8 سیروکو با قیمت 767 یورو در ایتالیا، 761 یورو در اسپانیا و 755 یورو در کشور فرانسه انجام می‌شود.

قیمت پیش فروش نخستین گوشی هوشمند پروژه اندروید وان برند نوکیا نیز نوکیا 7 پلاس است که در اسپانیا 405 یورو، در ایتالیا 409 یورو و در فرانسه 402 یورو است. به خاطر داشته باشید که مدل پرچمدار نوکیا 8 سیروکو از طراحی باکیفیت مجهز به قاب پشتی شیشه‌ای، فریم فولادی ضدزنگ و تاییدیه IP68 برای مقاومت بدنه در برابر نفوذ آب برخوردار است. نمایشگر آن 5.5 اینچی با نسبت ابعاد کلاسیک 16:9 است، اما حاشیه‌های آن بسیار کم بوده و وضوحی برابر با 2K را ارائه می‌کند. در زیر قاب، یک تراشه 8 هسته‌ای به نام اسنپدراگون 835 قابل رویت است که 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی را در خود جای داده است. در قسمت پشتی گوشی شاهد حضور یک ماژول دوربین دوگانه 12 + 13 مگاپیکسلی هستیم، در حالی که قاب جلویی از یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای تهیه تصاویر سلفی میزبانی می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی نیز 3260 میلی‌آمپر ساعت است.

قیمت پیش فروش نوکیا ۷ پلاس

در آن سمت نوکیا 7 پلاس یک گوشی میان رده بوده که می‌تواند نخستین گوشی مجهز به نمایشگری با نسب تابعاد 18:9 از برند نوکیا لقب گیرد. نمایشگر این گوشی 6 اینچی بوده و ارائه کننده وضوح +Full HD است. در بخش سخت افزاری، یک تراشه 8 هسته‌ای اسنپدراگون 660، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی تعبیه شده است. دوربین دوگانه پشتی، از دو سنسور 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد و یک دوربین سلفی با وضوح 16 مگاپیکسل نیز در قاب جلویی سوار شده است. همچنین ظرفیت باتری این گوشی 3800 میلی‌آمپر ساعت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج