جاباما
۶۸۹۴۷۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مومنی: العین خطرناک است

پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: برخلاف آنچه افکار عمومی تصور می‌کنند العین یک راحت برای استقلال نیست که بتوان به راحتی با تفاضل گل بالا آن را شکست داد.

خبرگزاری مهر: محمد مومنی با بیان این نکته که العین حریف ساده‌ای در بازی امروز نیست اضافه کرد: فضایی که در تصور هواداران ایجاد شده باعث می‌شود آنها بپندارند العین یک راحت الحقوم است که آمده فقط با تفاضل گل بالا نبازد و استقلال هم باید با چند گل این تیم را ببرد. در حالی که اینطوری نیست و العین حتی برای پیروز شدن در این بازی هم برنامه دارد.

وی افزود: البته فوتبال است و هزار اتفاق غیر قابل پیش بینی و چه بسا بر حسب اتفاق استقلال بتواند یک پیروزی پر گل در این بازی به دست آورد. اما منطق چیز دیگری می‌گوید. منطق فوتبال می‌گوید العین با برنامه قدم به این بازی گذاشته تا دست خالی تهران را ترک نکند.

مهاجم سابق آبی پوشان بیان داشت: العین بازیکنان بزرگ و خوبی دارد که حتی در تهران و مقابل استقلال هم می‌توانند مثمر ثمر باشند. نباید این تیم را ساده انگاشت و تصور یک پیروزی ساده را داشت. به اعتقاد من مهم سه امتیاز بازی است که باید گرفت و اگر بازیکنان استقلال دنبال انتقام گرفتن و این بحث‌ها بروند قطعا در این بازی غافلگیر می‌شوند.

مومنی در ادامه بیان داشت: ما در سال ۷۷ یکبار در خود امارات و در مرحله گروهی مسابقات توانستیم با تیمی جوان و کم ادعا و با هدایت زنده یاد ناصر حجازی این تیم العین را که مثل همین الان پر ستاره و متمول بود را با نتیجه یک بر صفر ببریم و این خاطره خوبی است که من از دیدار با العین دارم و از صمیم قلب آرزو می‌کنم که بازی امروز هم با پیروزی استقلال تمام شود و خاطره خوبی از این بازی به جا بماند.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: اگر این بازی با پیروزی شاگردان شفر به اتمام برسد صعود تا حدود بسیار زیادی مسجل می‌شود و از آن به بعد تیم باید به فکر سر گروهی و صعود بعنوان تیم اول گروه باشد. چون تیم اول گروه B به احتمال زیاد الدحیل است که بازی با این تیم در مرحله حذفی خطرناک است و بهتر است تیم ما با تیمی به جز این تیم قدرتمند قطری روبرو شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج