۶۸۹۵۱۰
۵۱۱۷
۵۱۱۷
پ

طنز؛ سیاست و سیانک!

احمدرضا كاظمي در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: دیدم در آستانه بازی برگشت استقلال–العین هستیم، گفتم بذارید به یه نکته‌ای اشاره کنم! راستش در اینکه اشتباهات داوری (حالا عمدی یا غیرعمدیش رو کاری ندارم) در بازی رفت این دو تیم خیلی تاثیرگذار و به ضرر استقلال بود شکی نیست.

احمدرضا كاظمي در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: دیدم در آستانه بازی برگشت استقلال-العین هستیم، گفتم بذارید به یه نکته‌ای اشاره کنم! راستش در اینکه اشتباهات داوری (حالا عمدی یا غیرعمدیش رو کاری ندارم) در بازی رفت این دو تیم خیلی تاثیرگذار و به ضرر استقلال بود شکی نیست. حداقل یکی از اون دو پنالتی گرفته شده (و به گفته بعضی کارشناس‌ها جفتش) اصلا درست نبوده و قطعا هم ما به‌عنوان یه ایرانی (هرچند استقلالی نباشیم) از این قضیه خوشحال نیستیم.

مشکل اصلی با گزارش بازی بود. یعنی من‌رو به مرحله‌ای از درماندگی و استیصال رسوند که حاضر بودم در اون لحظه سه تا صندلی کنار خودم بذارم، خودم بشینم وسط و سرهنگ علیفر و جواد خیابانی رو حضورا بشونم سمت چپ و راستم بعد به سرهنگ بگم یه بلندگوی فلزی عین این نون‌خشکی دمپایی کهنه آهن‌قراضه فروش‌ها بگیر دستت و توی گوش من داد بزن، توی گوشم بگو «اِدِن آزار... ادددددن آزااااااااار..... آآآآآآآآزززززززززاااااااااار...... وووووووع.... تووووووووووی دروااااااااااااااااازه!!» به خیابانی هم بگم دهنت رو بیار درِ اون یکی گوشم و بدون وقفه هی نظریات فسلفی خودت در مورد لزوم حضور فیزیکی لیزرانداز در ورزشگاه رو تکرار کن، جملات قصار به سبک کوروش کبیر و نلسون ماندلا بگو و همه اشعار سهراب سپهری، نیما یوشیج، مهدی اخوان ثالث و علیرضا آذر و مریم حیدرزاده رو دکلمه کن! گزارش تا این حد یک‌طرفه و اغراق‌آمیز آخه؟! باشه داداش حالا داور نامردی هم میکنه تو دیگه یه‌جور جو نده که انگار پریده با سر زده توی دروازه استقلال! بعد ميدونید مشکل کجاست؟

این آقای سیانکی فکر نکنید خیلی استقلالیه‌ها، ایشون بازی‌های پرسپولیس رو هم همینجوری گزارش میکنه! حالا پرسپولیس استقلال که خوبه! ایشون بازی «نساجی قائمشهر» و «برق شیراز» رو هم که بهش بدن اگه بدونه قراره گزارشش از شبکه شیراز پخش بشه همین فرمون رو پیش میگیره و یه‌جوری جو میده و کاکو کاکو میکنه که هر کی ندونه با خودش میگه لابد این بابا از نوادگان خواجه حافظ شیرازیه که این‌قدر عِرق ملی داره روی تیم برق!

کلا رویکرد آقای سیانکی در زمینه گزارش من‌رو یاد رویکرد آقای روحانی در زمینه سیاست میندازه که به موقعش هوای همه رو داره، حتی اونایی رو که توی انتخاباتش کلی بهشون می‌توپید و تیکه مینداخت! باور کنید من شک ندارم اگه یه روزی زبونم لال، خدایی نکرده این بنده‌خدا گزارشگر بازی دربی بشه قطعا از شدت فشار برای رعایت بی‌طرفی و جلب رضایت هوادارای سرخابی؛دچار آسيب خواهد شد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج