۶۸۹۶۲۷
۵۰۲۹
۵۰۲۹
پ

توقف ذخیره خودکار عکس‌های تلگرام در گالری

در این مقاله به آموزش لغو ذخیره خودکار عکس های تلگرام در گالری گوشی خواهیم پرداخت. با این کار، دیگر هر عکسی را که علاقه‌مند به نگهداری آن بودید می‌توانید در گالری گوشی‌تان ذخیره کنید و به فضای داخلی دیوایس خود لطف بزرگی کرده‌اید.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: در این مقاله به آموزش لغو ذخیره خودکار عکس های تلگرام در گالری گوشی خواهیم پرداخت. با این کار، دیگر هر عکسی را که علاقه‌مند به نگهداری آن بودید می‌توانید در گالری گوشی‌تان ذخیره کنید و به فضای داخلی دیوایس خود لطف بزرگی کرده‌اید.

روز گذشته مطلبی را مبنی بر چگونگی متوقف کردن دانلود خودکار تصاویر در واتس اپ در اختیار شما قرار دادیم. اما اگر از کاربران شبکه اجتماعی تلگرام باشید و با مشکل فضای کم گوشی دست و پنجه نرم می‌کنید، این سوال برای بسیاری از شما پیش آمده است که چگونه باید جلوی ذخیره خودکار عکس های تلگرام در گالری گوشی را بگیریم.

بی‌تردید تلگرام از بسیاری جهات بهتر از واتس اپ کار می‌کند و برخلاف کشورهای آمریکایی، اکثر کشورهای آسیایی این شبکه اجتماعی روسی را مورد استفاده قرار می‌دهند. نکته جالب اینجاست که بر خلاف واتس اپ، این اپلیکیشن تحت هدایت فیس بوک نیست و اگر از مخالفان فیس بوک هستید، این خبر خوبی برای شما می‌تواند باشد.

تلگرام شامل ویژگی‌های بسیار جذابی است که می‌تواند کار با اپلیکیشن را بسیار آسوده کند. یکی از این دست قابلیت‌ها، ذخیره تصاویر به صورت خودکار در گالری گوشی شما است. اما اگر می‌خواهید جلوی دانلود خودکار این عکس‌ها و ذخیره در گالری گوشی‌تان را بگیرید نیز راه حلی وجود دارد که در ادامه به آموزش آن خواهیم پرداخت.

توقف ذخیره خودکار عکس های تلگرام در گالری گوشی

اگر نمی‌خواهید که تلگرام عکس‌های بارگذاری شده را در گالری گوشی شما ذخیره کند، کافیست ابتدا اپلیکیشن را اجرا کنید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید.

توقف ذخیره خودکار عکس‌های تلگرام در گالری

1 - بر روی آیکون سه خط روی هم در سمت چپ قسمت پایین صفحه ضربه بزنید.

2 - در منوی باز شده، Settings را انتخاب کنید.

3 - به دنبال بخشی به نام Messages بگردید.

4 - گزینه‌ی Save to Gallery را به حالت غیرفعال درآورید.

بر خلاف واتس اپ که وقتی حالت دانلود خودکار غیرفعال باشد تصاویر به شکل نامفهومی به نمایش درمی‌آیند، شما همچنان می‌توانید تصاویر را در صفحات چت،‌کانال‌ها و گروه های تلگرامی خود مشاهده کنید. حال که ذخیره خودکار عکس های تلگرام در گالری گوشی را متوقف کرده‌اید، برای سیو کردن هر عکس باید در سمت راست هر تصویر، بر روی آیکون 3 نقطه روی هم ضربه بزنید و از منوی باز شده گزینه‌ی Save to Gallery را انتخاب کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج