۶۸۹۷۱۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نایب‌رئیس AFC حامی داور خاطی بازی استقلال!

در کمال تعجب، کنفدراسیون فوتبال آسیا، داور خاطی بازی استقلال و العین را برای قضاوت دیدار الهلال و الریان انتخاب کرد. این تصمیم شائبه‌های زیادی به وجود آورد و حتی بعضی‌ها اعتقاد داشتند پای کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در این ماجرا باز است.

خبر ورزشی: سال ۲۰۱۵، بعد از حذف ایران از رقابت‌های جام ملت‌ها، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی طوری حرف زد که گویا کنفدراسیون در ماجراهای داوری سود می‌برد. همان روزها یکی از مقامات ایرانی فاش کرد با گوش خود شنیده یکی از افراد نزدیک به AFC تأکید کرده حضور کره‌جنوبی و استرالیا در فینال، به نفع آنهاست چراکه می‌توانند درآمد خود را افزایش دهند. این خبر منتشر شد و کسی آن را باور نکرد تا اینکه کره و استرالیا واقعاً به فینال رسیدند. کی‌روش قبل و بعد از جام ملت‌ها اعتقاد داشت داوری‌ها سازمان‌دهی شده است. اخیراً در بازی رفت استقلال و العین هم بن یعقوب داور مالزیایی اشتباهاتی کرد که در نوع خود عجیب بود. بعد از نامه اعتراض‌آمیز استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا به نظر می‌رسید حداقل این داور موقتاً کنار گذاشته شود ولی در کمال تعجب قرار است دیدار الهلال و الریان را سوت بزند. هیچ بعید نیست او در آینده باز هم داور بازی استقلال شود!

شنیده می‌شود این داور با وجود اشتباهات فاحش خود از سوی یکی از نایب رؤسای کنفدراسیون فوتبال آسیا به شدت حمایت شده است. این ‌فرد عبدا... شاه نام دارد که علاوه بر حضور در کمیته اجرایی کنفدراسیون، عضو هیئت اجرایی فیفا هم هست. عبدا... شاه رئیس فدراسیون فوتبال مالزی هم به حساب می‌‌آید و قدرت زیادی در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد. گویا بعد از شکایت استقلال، عبدا... به حمایت از بن یعقوب پرداخته و به همین دلیل کمیته داوران قضاوت دیدار الهلال و الریان را هم به او سپرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی. ضعیف باشی همه بهت زورمیگن حتی کشورهای کوچک عربی ومالزی حقمون بایدبکشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج