جاباما
۶۸۹۸۶۵
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فردا؛ انتخابات هیأت رئیسه مجلس خبرگان

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری صبح فردا در چهارمین اجلاس رسمی این مجلس برگزار می شود.

خبرگزاری صداوسیما: سخنگوی هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در حاشیه نشست این هیأت با تبیین برنامه های این اجلاس گفت: این اجلاس دو روزه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح فردا با نطق رئیس مجلس خبرگان در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی آغاز می شود.

آیت الله سیداحمد خاتمی افزود: در ادامه، انتخابات هیأت رئیسه مجلس خبرگان برای انتخاب رئیس، دو نایب رئیس، دو منشی و دو کارپرداز با رأی اعضا به داوطلبان، برگزار خواهد شد.

وی گفت: سپس سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مهمان ویژه این اجلاس در موضوع "موقعیت جمهوری اسلامی در منطقه؛ فرصت ها و چالش ها" حدود ۴۰ دقیقه سخنرانی می کند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس خبرگان افزود: در ادامه پنج نفر از نمایندگان این مجلس هر یک به مدت ۱۰ دقیقه می توانند اظهار نظر کنند.

سیداحمد خاتمی، ارائه طرح دو فوریتی برای ایجاد هیأت اندیشه ورز مجلس خبرگان را از برنامه های بعد از ظهر نخستین روز اجلاس برشمرد و اضافه کرد: روز دوم اجلاس نیز اعضای این هیأت با رای نمایندگان انتخاب می شوند.

وی گفت: پس از ارائه گزارشی در این باره، اعضای کمیته بیانیه متشکل از پنج عضو انتخاب می شوند که مواد بیانیه را تهیه و به نمایندگان مجلس خبرگان ارائه خواهند کرد.

سیداحمد خاتمی افزود: در جلسه روز چهارشنبه پس از انتخاب اعضای هیأت اندیشه ورز، انتخابات اعضای کمیسیون های شش گانه تخصصی مجلس خبرگان برگزار و بعد از ظهر همان روز، بیانیه پایانی قرائت خواهد شد.

وی گفت: ضیافت رئیس مجلس خبرگان، بر خلاف اجلاس دوره های پیش، چهارشنبه شب برگزار می شود و اعضا دیدگاه هایشان را درباره مسائل مهم کشور تبیین می کنند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس خبرگان، حضور نمایندگان این مجلس در مرقد مطهر امام راحل برای تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی را برنامه های پایانی چهارمین اجلاس خبرگان از دوره پنجم برشمرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج