۶۸۹۸۹۵
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

مراقب خشکشویی‌های اینترنتی باشید

رئیس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی اعلام کرد که برخی از واحدهای صنفی غیرمجاز، زیرزمینی و غیربهداشتی که از طریق اپلیکیشن و بدون هیچ نشانی کار می‌کنند، ملحفه‌های عفونی بیمارستان را با لباس‌های مردم می‌شویند و کسی با آنها کاری ندارد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی اعلام کرد که برخی از واحدهای صنفی غیرمجاز، زیرزمینی و غیربهداشتی که از طریق اپلیکیشن و بدون هیچ نشانی کار می‌کنند، ملحفه‌های عفونی بیمارستان را با لباس‌های مردم می‌شویند و کسی با آنها کاری ندارد.

ابوالفضل رجب‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی واحدهای خشکشویی و لباسشویی این است که برخی از فروشگاه‌های مجازی که برای این کار راه‌اندازی شده‌اند، اقدام به دریافت البسه مردم کرده و آن را کاملا به صورت غیربهداشتی و غیراصولی شستشو می‌دهند و خشکشویی‌ها را بدنام می‌کنند. گرچه فروشگاه‌های مجازی و اپلیکیشن‌ها برای خرید و فروش کالا مشکلی ندارند اما برای ارائه خدمات نمی‌توان از آنها استفاده کرد، چراکه به عنوان مثال بالغ بر ۹۹ درصد آنها در حوزه خشکشویی و لباسشویی واحد صنفی ندارند چه رسد به مجوز و نرخ‌نامه.

وی افزود: برای دفاع از حقوق واحدهای صنفی که در حوزه خشکشویی و لباسشویی کار می‌کنند، این واحدهای غیرمجاز را رصد و پایش کرده بود علیه آنها شکایت کردیم، چراکه نه تنها بهداشت در آنها رعایت نمی‌شود بلکه در کارگاهی زیرزمینی ملحفه‌های عفونی بیمارستان را به همراه لباس‌های مردم و آن هم با آب شستشو می‌دهند و خبری از خشکشویی نیست.

رئیس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی ادامه داد: برخی از این واحدها که علیه آنها نیز شکایت کردیم شماره تلفن یک داروخانه و آدرس واحد مسکونی را داده بودند و کاملا مشخص بود که نام و نشان مشخصی ندارند بنابراین از آنها شکایت کردیم و نهایتا پس از پیگیری‌های صورت گرفته از طریق پلیس فتا و دادگاه، به ما اعلام کردند که در این زمینه دخالت نکنیم وهر وقت شکایتی بود، علیه‌شان اقدام قانونی و قضایی لازم صورت خواهد پذیرفت.

رجب‌زاده با بیان اینکه در مورد این مسئله و اینکه تخلف‌های صورت گرفته از طریق این اپلیکیشن‌ها و واحدهای مجازی به اعتبار خشکشویی‌ها و لباسشویی‌ها آسیب می‌زند، با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مذاکره کرده‌ایم، تاکید کرد: شکایت‌های بسیار زیادی از سوی مردم از همین اپلیکیشن‌ها و واحدهای مجازی بدون مجوز به اتحادیه خشکشویی و لباسشویی ارسال می‌شود که متاسفانه قابل پیگیری نیست و نمی‌توانیم حق مردم را به آنها برگردانیم. چرا که نه تنها مجوزی ندارند بلکه نام و نشانی از آنها نیست اما واحدهایی که دارای پروانه هستند، اگر هر اتفاقی بیفتد، پس از دریافت شکایت‌های مردمی دوشنبه هر هفته به آنها رسیدگی شده و پس از تعیین خسارت نهایتا ۱۵ درصد طول می‌کشد به مردم پاسخ داده و حق‌شان را به آنها برگردانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برای تاکسیهای اینترنتی هم همین تلاش بی فایده از سوی صنفشان انجام شد که به نتیجه نرسید. از شکایت و زیرآب زنی و اینها به جایی نمیرسین.
      اگر نتونید با زمان و تکنولوژی روز پیش برید محکوم به شکست هستین.
      پس بجای این کارا شما هم مثل تاکسیرانی یه اپ معتبر تولید کنین تا بتونید رقابت کنید.

    • محمد رهی

      بنده موسس اولین سرویس خشکشویی آنلاین در کشور هستم. سرویس خشکشویی آنلاین زودشور. ضمن تبریک سال نو به جناب آقای رئیس اتحادیه خشکشویی و لباس شویی تهران خواستم نکاتی را راجع به اتهامات ایشان به سرویس های خشکشویی آنلاین بیان کنم.

      ما زیر زمینی نیستن و ما روی روی زمینیم . فعالیتمون کاملا مجاز و تحت نظر وزارت صنعت و معدن میباشد. آدرس ما کاملا مشخص هست. هم از طریق وب سایت و هم اپلیکیشن و هم نماد اعتماد.
      ضمنا کلیه خدمات خشکشویی توسط مراکز دارای مجوز ممهور به امضای شخص شماست انجام میشه.مراکزی که از خود شما مجوز فعالیت دارند.
      ولی در مورد ملحفه های عفونی بیمارستانی !!!!
      شما بهتر از من میدانید که هر مرکز بیمارستانی و درمانی خودش برای خودش لباسشویی مجهز دارد. یعنی یکی از المان هایی که یک مرکز بهداشتی باید داشته باشد تا مجوز از وزارت بهداشت بگیرد این است که دستگاه شست و شوی جداگانه برای همین ملحفه های عفونی که شما میفرمایید داشته باشند و بر خلاف شما من صادقانه اعلام میکنم که زودشور به هیچ عنوان با هیچ مرکز بهداشتی و درمانی قرار داد ندارد و تمایل به همکاری با این مراکز را هم ندارد.
      ما بارها برای دریافت مجوز به شما مراجعه کردیم ولی اقوام شما در اتحادیه با بی احترامی با ما برخورد کردند . بارها با عبارت ما کاری به این جنگولک بازی ها نداریم توسط اعضای اتحادیه مواجه شدیم .
      امیدوارم اقدام های آینده ی شما هم به همین صورت باشد و مثل اسنپ در قم کسی با چوب چماق به دفتر ما حمله نکند. و همچنان امیدوارم شما هم به فکر راه اندازی سرویسی مشابه ما برای مجموعه خشکشویی های شخصی خود باشید .
      به عنوان برادر کوچک شما این توصیه را به شما میکنم ، دلیل استقبال مردم از سرویس هایی مثل ما ، ارزشی است که می آفرینیم شما هم سعی کنیم ارزش آفرینی کنید و شک نکنید شما هم موفق خواهید شد.

    • سعید

      متاسفانه مشاغل سنتی همواره مخالف تبدیل شدن به کسب و کارهای مدرن بوده اند و این موضوع در کشور ما برای استارت آپ های موفقی که در حال پیشرفت روز افزون هستند نیز مشاهده شده است.
      امیدواریم که از طرف دولت حمایت های بیشتری از کسب و کارهای آنلاین صورت گیرد تا با پیشرفت روز افزون آن ها باری از دوش شهروندان برداشته شده و به سوی جامعه ای مدرن حرک نماییم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج