جاباما
۶۸۹۹۵۰
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

آیا آزمون مدارس سمپاد امسال برگزار می‌شود؟

وزیر آموزش و پرورش درباره احتمال حذف یا برگزاری آزمون مدارس سمپاد با توجه به اظهارنظر شورای عالی انقلاب فرهنگی توضیح داد.

خانه ملت: وزیر آموزش و پرورش درباره احتمال حذف یا برگزاری آزمون مدارس سمپاد با توجه به اظهارنظر شورای عالی انقلاب فرهنگی توضیح داد.

سیدمحمد بطحایی در پاسخ به این سوال که با توجه به مطالب بیان شده در شورای عالی انقلاب فرهنگی آیا ممکن است آزمون ورودی مدارس سمپاد امسال برگزار شود، گفت: درخصوص مدارس سمپاد، مصوبه وجود دارد و در حال حاضر این مصوبه کماکان پایدار است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص حذف مدارس سمپاد مطالبی مبنی بر اینکه هرگونه تغییر در اساسنامه باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی مود بررسی و کارشناسی قرار گیرد و در مورد آن تصمیم‌گیری شود بیان شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آزمون تیزهوشان ورودی هفتم حذف شد اما امتحان تیزهوشان ورودی دهم ازاول هم حذف نشده بود و قراره که برگزار بشه اگر آزمون های شبه کنکور در آموزش و پرورش خوب نیستند چرا به پسر و دختر نوجوان با وجود درسهای خیلی سخت ، تیزهوشان نهم به دهم رو حذف نکردند سال نهم نوجوانها مهم نیست مصوبه شون حذف آزمون تیزهوشان هفتم به دلیل استاندارد نبودن آزمون استعدادهای درخشان و برگردوندن شادی به مدارس بود ولی نهمی ها رو فراموش کردندبچه های نهمی ، دانش آموز نیستند بیچاره ها در ظاهر یک کتاب ساده علوم دارند ولی عملا فیزیک و شیمی و زیست بسیار سخت تر رو اجباری دارن می خونن به خاطر آماده سازی امتحان تیزهوشان ورودی دهم .......... وزارت آموزش و پرورش ثبات رویه ندارد

    • صالحی

      آقای وزیر محترم آموزش و پرورش ، مصوبه یک شبه که بدون کارشناسی و مطالعه صادر نمودید.مطابق قانون نیازمند تایید شورای انقلاب فرهنگی و امضا ریس جمهور محترم را دارد.

    • صالحی

      آقای وزیر محترم آموزش و پرورش ، مصوبه یک شبه که بدون کارشناسی و مطالعه صادر نمودید. قابلیت اجرایی , و وجه قانونی ندارد.
      مطابق قانون نیازمند تایید شورای انقلاب فرهنگی و امضا ریس جمهور محترم را دارد.

    • صالحی

      آقای وزیر محترم آموزش و پرورش ، مصوبه یک شبه که بدون کارشناسی و مطالعه صادر نمودید. قابلیت اجرایی و وجه قانونی ندارد.
      مطابق قانون نیازمند تایید شورای انقلاب فرهنگی و امضا ریس جمهور محترم را دارد.
      مطابق فصل هشتم چهار چوب نهادی و نظام اجرای تحول بنیادین آموزش و پرورش:
      برای تحقق اهداف و برنامه های سند ملی آموزش و پرورش در افق چشم انداز،سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت بر برفرآیند تحول بنیادین در دو سطح به شرح زیر صورت می پذیرد:
      بخش اول:سیاست گذاری و تصمیم گیری کلان و نیز ارزیابی و نظارت راهبردی فرآیند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی بر پایه این سند بر عهده شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد.

    • ***

      آقای وزیر شما کار بسیار خوبی کردین **شما راه مافیا کتاب رو بستین.

      پاسخ ها

      • نسیم

        واقعا نمیفهمم چرا بعضیا انقدر برای اینکه استرس از روی بچه ها برداشته شد دارن اعتراض میکنن بچه ی من از بس روش استرس بود باید میبردمش مشاوره من کاملا با نظر شما موافقم و معلم هاهم جلسه دویست هزار تومان میگرفتن تروخدا ازمون تیزهوشان را برنگردونین

    • نسیم

      کار بسیارخوبیه که تیزهوشان برداشته شد وخواهشا تیزهوشان را برنگردونین بچه ی من تازه یه استرس بزرگی از روی سرش برداشته شد معلم های جلسه ای دویست هزار تومان میگرفتن واون کسانی که اعتراض کردین ناراحت شدین که استرس بزرگی از روی بچه ی شما برداشته شد یا دیگه نمیخواد پول معلم تیزهوشان بدین میدونین اگه بچه اتون تیزهوشان قبول نشه بزرگ ترین شکسته اینا را بفهمین بچه ها گناه دارن اونا فقط دوازده سالشونه و این همه استرس دارن تازه این تیزهوشان نبود تیزکوشان بود بچه ها فقط مهارت تست زنی داشتتند ممنون میشم اگه حرفام به گوش وزیر برسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج