۶۸۹۹۷۲
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

مراحل تحویل اجساد جانباختگان هواپیمای ترک

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تشریفات قانونی تحویل اجساد حادثه سقوط هواپیمای ترک در حال انجام است، گفت: با انجام این امور در اولین فرصت اجساد تحویل کشور ترکیه می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تشریفات قانونی تحویل اجساد حادثه سقوط هواپیمای ترک در حال انجام است، گفت: با انجام این امور در اولین فرصت اجساد تحویل کشور ترکیه می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تشریفات قانونی تحویل اجساد حادثه سقوط هواپیمای ترک در حال انجام است، گفت: با انجام این امور در اولین فرصت اجساد تحویل کشور ترکیه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی اظهار کرد: پس از اطلاع از سقوط هواپیمای شخصی ترکیه تمام امکانات امدادی استان تجهیز و شناسایی اجساد آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از ساعت‌ها تلاش صبح امروز تمام ۱۱ سرنشین هواپیما پیدا شد و با استفاده از بالگرد به دامنه کوه «هلن» انتقال و سپس به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

عباسی با اشاره به حضور خانواده‌های جانباختگان و کارشناسان فنی کشور ترکیه در استان تصریح کرد: سعی شد با حضور در بین خانواده جانباختگان از آن‌ها دلجویی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با قدردانی از تلاش نیرو‌های محلی، تیم‌های امدادی، عوامل انتظامی و خبرنگاران، افزود: وحدت و جدیت خوبی در بین عوامل استان حاکم بود و سبب شد تا عملیات جست و جو و انتقال اجساد با موفقیت انجام گیرد.

وی گفت: ۱۱ قربانی حادثه سقوط هواپیمای شخصی پس از ۱۵ ساعت عملیات امداد و نجات پیش از ظهر دیروز در منطقه صعب العبور کوه‌های «هلن» شهرستان کیار در این استان پیدا شد.

استاندار افزود: عملیات امداد و نجات این حادثه با کمک ۸۰ نیروی امدادی و انتظامی، ۲۰ دستگاه خودرو و ۶ دستگاه آمبولانس انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین صبح دیروز تعدادی از خانواده قربانیان حادثه سقوط هواپیمای ترکیه‌ای برای انجام تشریفات قانونی و انتقال اجساد همراه با معاون سفیر این کشور و یک گروه ۸ نفره فنی هواپیمایی برای بررسی حادثه سقوط هواپیمای ترکیه‌ای وارد فرودگاه شهرکرد شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج