۶۸۹۹۷۴
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

نادری: وزیر کار برای اشتغال جوانان چه کرد؟

نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که وزارت کار برای اشتغال جوانان در مناطق مرزی چه کاری انجام داده است؟ گفت که در صورت عدم جذب این جوانان ما دچار مشکلات امنیتی خواهیم شد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که وزارت کار برای اشتغال جوانان در مناطق مرزی چه کاری انجام داده است؟ گفت که در صورت عدم جذب این جوانان ما دچار مشکلات امنیتی خواهیم شد.

شهاب نادری در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس و در موافقت با استیضاح ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آقای ربیعی برای بیکاری جوانان نقاط صفر مرزی چه کاری انجام داده است؟ ما بارها این مطالبه را از ایشان داشتیم، چرا که اگر ما این جوانان را جذب نکنیم،‌ آن‌ها جذب کومله، داعش و دموکرات می‌شوند و مشکلات امنیتی به وجود می‌آید. طبیعتا شما باید فرق بین مقوله امنیتی و آسیب اجتماعی را بیشتر از ما درک می‌کردید.

این نماینده مجلس خطاب به ربیعی گفت: بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری کشور در اختیار شماست مثل شستا و بازنشستگی که هیچگاه مدیریت نداشتند. شما متولی کارگران هستید ولی برای آن‌ها و بازنشستگان چه کاری انجام دادید.

نماینده مردم پاوه در مجلس در ادامه سوء مدیریت، عدم کارآمدی،‌ پایین بودن نرخ بازدهی سرمایه‌گذاری و عدم توجه به اشتغال را از مشکلات وزارت کار عنوان و خاطرنشان کرد: خط فقر ۲.۵ میلیون تومان است و به برکت مدیریت شما در حوزه رفاه در ۶ سال گذشته ۸۰ درصد جامعه ایران زیر خط فقر هستند. شما مسئول اشتغال کشور نیستند ولی ۴۰ درصد بنگاه‌های اقتصادی دست شماست. باید اعضای هیات مدیره این شرکت‌ها را اعمال می‌کردید.

نادری در پایان اضافه کرد: ماحصل دوره مدیریت شما این بود که ارزش دارایی سرمایه گذاران به ۲ درصد تنزل پیدا کرد، اگر وزارتخانه طبیب شما نبود و سرمایه را در بانک می‌گذاشتیم ۲۰ درصد ارزش افزوده برای کارگران داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقدام وعمل کی = وقت گل نی

    • محمد

      ٣٩ سال سن دارم هنوز یه کار ثابت ندارم . لیسانس مدیریت بازرگانی وکلی مدرک فنی حرفه ای دارم . شماها ایران را به ویرانه ای تبدیل کردید .

    • مش قاسم

      پیره مردان و پیره زن ها (بازنشستگان)را که سر کار گذاشت البته با حرفاش سر کاری

    • بدون نام

      همه مقصرند نه فقط وزیر،آقای نماینده ،کدوم پرونده اختلاسو پیگیری کردید آیا عامل ناپدید شدن دکل نفتی و یا اختلاس ها هزارها میلیاردی را میشناسید؟مردم میدانند این استیضاحها فقط بوی سیاسی و حزبی میدهد.شما اصل کار رو ول کردید .شما پولها را برگردونید و آنها در جهت اشتغال بکار گیرید.اگر به جای ربیعی بودم از تریبون مجلس ،اون ریخت و پاش هایی که جنابعالی و امثال شما در زمان انتخابات انجام میدهید رو بازگو میکردم.ولی افسوس هیچ کس عیب خودشو نمیبینه فقط عیب دیگرانو بزرگ جلوه میده.خواهشمندست سانسور نفرمایید

    • بدون نام

      به واله کنار اینهمه جنس چینی اگه 4 تا مدیر از چین وارد میکردن وضع ما اینجوری نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج