۶۹۰۰۳۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

واگذاری سایپا دیزل منتفی شد

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا،‌ واگذاری شرکت سایپا دیزل را منتفی دانست و اعلام کرد که سهم این شرکت از طرح دولت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی – باری ۲۵ درصد است.

خبرگزاری ایسنا: مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا،‌ واگذاری شرکت سایپا دیزل را منتفی دانست و اعلام کرد که سهم این شرکت از طرح دولت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی - باری ۲۵ درصد است.

محسن جهرودی در مراسم تقدیم ۲۰۰ دستگاه خودروی تجاری سایپا دیزل اظهار کرد: طبق صحبت‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت واگذاری سایپا دیزل منتفی شده است و این شرکت در گروه سایپا مانده و اهداف دولت در نوسازی ناوگان باری را محقق می‌کند.

وی با بیان اینکه طرح دولت در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی طرح بسیار بزرگی است اظهار کرد: ۲۵ درصد سهم نوسازی ناوگان کشنده و باری مربوط به گروه خودروسازی سایپاست.

وی ادامه داد: در این رابطه به وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت قول داده‌ایم که سال آینده ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین تولید کنیم.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا یادآور شد: مذاکرات جدی با شرکت خودروسازی رنو در جریان است و امیدواریم هدف وزیر صنعت، معدن و تجارت برای جایگزینی خودروی پراید با یک محصول جدید محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹۵ درصد تعهدات به صورت روزانه در حال تحویل است و تولید خودروی برقی و الکتریکی نیز در دستور کار قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج