۶۹۰۰۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دهن‌کجی گواردیولا به انگلیسی‌ها

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی با وجود جریمه شدن از سوی کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس، همچنان به شیطنت‌های سیاسی‌اش ادامه می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم: هنوز یک هفته از مجازات شدن پپ گواردیولا با جریمه نقدی ۲۰ هزار پوندی به خاطر استفاده از روبان زرد روی یقه کتش به نشانه اعتراض به حبس چند تن از فعالان جنبش استقلال طلبی ایالت کاتالونیا نمی‌گذرد که جنجالی جدیدی درباره این موضوع شکل گرفته است.

گروهی از رسانه‌های انگلیس مدعی شده‌اند که گواردیولا با وجود توبیخ شدن از سوی کمیته انضباطی به دلیل حرکاتی که مبلغ مسائل غیرفوتبالی است، روبان زردی که برایش دردسرساز شده را هنگام ورودش به نیمکت منچسترسیتی پیش از بازی شب گذشته (دوشنبه) در خانه استوک‌سیتی و درست پیش از به صدا درآمدن سوت بازی، از روی کت خود برداشته است.

گواردیولای ۴۷ ساله پس از جریمه شدنش از سوی کمیته انضباطی تأکید کرد که این روبان یک نماد سیاسی نیست اما پذیرفت که این اقدامش نقض قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس بوده است. ظاهراً او هنوز هم به استفاده از این روبان زرد اعتقاد دارد و تنها در جریان بازی‌های تیمش خود را ملزم به عدم استفاده از این روبان می‌داند.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در کنفرانس خبری به خبرنگاری که از او درباره این روبان زرد سؤال پرسید گفت: من به قوانین احترام می‌گذارم. با این قوانین موافق نیستم اما به آنها احترام می‌گذارم. به من اجازه داده شده که قبل و بعد از بازی‌ها از این روبان استفاده کنم و به همین دلیل این روبان الان اینجاست.

گواردیولا در ابتدای بازی اگرچه روبان زرد را از روی کت خود برداشت اما از یک نشانه زرد دیگر به شکل گل نرگس استفاده می‌کرد که البته این برایش مشکل‌ساز نشد. این نشانه که پل لمبرت، سرمربی استوک هم آن روی کتش چسبانده بود، این هفته به مناسبت افزایش آگاهی عمومی از یک جنبش خیریه در انگلیس روی لباس تمام مربیان لیگ برتر چسبانده شد.

گواردیولا درباره این نشان هم گفت: این را باشگاه به من داده است. این نشانه ماری کوری است. اگر باشگاه به من چیزی (برای چسباندن به لباس) بدهد همیشه از آن استفاده خواهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج