۶۹۰۱۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گریزمان بهتر از مسی و رونالدو

مهاجم اتلتیکومادرید برای باز کردن دروازه حریفان به شوت‌های کم‌تری نسبت به ستاره‌های بارسلونا و رئال مادرید نیاز داشته است.

ایسنا: ‌به نقل از آس، آنتوان گریزمان در بهترین دوران خود به سر می‌برد. مهاجم اتلتیکومادرید پس از یک شروع بد عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. بازیکن فرانسوی دوباره می‌تواند به راحتی از مدافعان حریف عبور و گلزنی کند. او در روند خوبی قرار دارد. گریزمان یک‌شنبه پس از ناکامی در گلزنی در دو بازی (لوکوموتیو و بارسلونا) گل تعیین کننده‌ای مقابل سلتاویگو به ثمر رساند، هم‌چنین پاس گل نیز داد. ستاره قرمز و سفید پوشان در ۱۲ گل از ۱۴ گل اخیر تیمش تاثیرگذار بوده است. او در دو بازی برابر سویا و لگانس توانست هفت گل به ثمر برساند.

گریزمان بهترین عملکردش را در فصل ۱۶ - ۲۰۱۵ با اتلتیکومادرید در مارس به ثبت رساند و ۲۱ بار در همه رقابت‌ها گلزنی کرد. در آن فصل قرمز و سفید پوشان به فینال میلان رسیدند و او با ثبت ۳۲ گل و پنج پاس گل فصل را تمام کرد. او در مارس در ۲۳ گل نقش داشت و اکنون تنها دو گل با این آمار فاصله دارد. زمانی که گریزمان به سمت دروازه‌ شوت می‌زند دروازه‌ حریفان به شدت تهدید می‌شود. او در مقایسه با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بهتر عمل کرده است و در آمار شوت‌های در چارچوب که به گل تبدیل شده‌اند بالاتر از ستاره‌های رئال مادرید و بارسلونا قرار دارد. گریزمان برای هر گل به ۲.۲۵ شوت نیاز داشته است (۱۶ گل با ۳۶ ضربه) از طرفی این آمار برای رونالدو ۳.۲ ضربه است (۵۹ شوت برای ۱۸ گل).

مسی برای هر گل به ۳ ضربه نیاز داشته است. تنها لوییس سوارس بالاتر از ستاره اتلتیکومادرید قرار دارد. مهاجم بارسلونا برای به ثمر رساندن ۲۱ گل خود به ۴۷ ضربه نیاز داشت و میانگین ۲.۲۳ گل را به ثبت رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج