جاباما
۶۹۰۱۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فینالیست آسیا در آستانه حذف

تیم فوتبال الهلال عربستان که یکی از پرامیدترین تیم‌های این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود، در آستانه حذف زودهنگام از این مسابقات قرار دارد.

خبرگزاری مهر: شاید غیر قابل پیش بینی ترین گمانه زنی قبل از آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، حذف زودهنگام نایب قهرمان فصل گذشته این مسابقات بود. اما این اتفاق در حال روی دادن است و الهلال ملقب به رییس آسیا با کسب ضعیف ترین نتایج ممکن در سخت ترین گروه این مسابقات در آستانه حذف زودهنگام از مرحله گروهی این مسابقات قرار دارد.

گروه چهارم مسابقات با حضور استقلال ایران، الهلال عربستان، الریان قطر و العین امارات شکل گرفت تا بلافاصله بعد از قرعه کشی عنوان گروه مرگ را پیدا کند. از سختی رقابت در این گروه و نزدیکی تیم ها همین بس که در این گروه همه بازی ها مساوی شده، مگر بازی هایی که الهلال در یک سوی آن قرار داشت. در واقع تنها بازنده در گروه مرگ الهلال عربستان بود و تیم هایی که در ستون برد روبروی نام آنها عددی به جز صفر ثبت شده تنها به لطف بازی با الهلال است.

در گروه چهارم هشت بازی انجام شده که تنها دو بازی برنده و بازنده داشته و شش بازی از این هشت بازی با نتیجه مساوی به اتمام رسیده تا پر مساوی ترین گروه در گروه های چهار گانه این مسابقات باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج