۶۹۰۱۶۵
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

تصاویر جاسوسی تویوتا کرولا ۲۰۲۰

تصاویر جاسوسی خودرو تویوتا کرولا ۲۰۲۰ (Toyota Corolla ۲۰۲۰) که در خیابان‌های میشیگان آمریکا در حال تردد بود، منتشر شده است. در ادامه بیشتر با سدان جمع و جور جدید تویوتا آشنا شوید.

گجت نیوز: تصاویر جاسوسی خودرو تویوتا کرولا ۲۰۲۰ (Toyota Corolla ۲۰۲۰) که در خیابان‌های میشیگان آمریکا در حال تردد بود، منتشر شده است. در ادامه بیشتر با سدان جمع و جور جدید تویوتا آشنا شوید.

تصاویر جاسوسی تازه‌ای منتشر شده است که ظاهرا مربوط به مدل ۲۰۲۰ خودرو تویوتا کرولا است. آخرین نسل این خودرو سدان که در این تصاویر نمایان است، در اطراف ایالت میشیگان آمریکا مشغول حرکت بوده است که پارچه‌های مشکی رنگی تمام بدنه‌ی آن را پوشانده بودند. نکته جالب اینجاست که حتی چراغ‌های جلوی خودرو نیز توسط یک پارچه سفید رنگ پوشیده شده بود.

تصاویر جاسوسی تویوتا کرولا ۲۰۲۰

این تصاویر می‌توانند اطلاعات جزئی از تویوتا کرولا 2020 به ما بدهند. به طور مثال حالا ما دیگر جلو پنجره مورب این خودرو را می‌توانیم به راحتی حدس بزنیم. مهم‌ترین المان‌های طراحی آن نیز شبیه به آنچیزی است که در آخرین نسل تویوتا کمری دیده‌ایم. بر خلاف شرکت هوندا که به نظر با مدل جدید سیویک خود به سمت طراحی ظریف و خیره کننده می‌رود، تویوتا خودش را آماده‌ی طراحی تقریبا کلاسیک‌تر برای آخرین نسل کرولا خود می‌کند.

تصاویر جاسوسی تویوتا کرولا ۲۰۲۰

تویوتا کرولا ۲۰۲۰ از پلتفرم ماژولار TGNA برخوردار خواهد بود که در محصولات دیگری همچون پریوس، کمری و سی اچ آر نیز مورد استفاده قرار گرفته است. این طراحی جدید می‌تواند باعث شود تا سدان جمع و جور تویوتا بدون افزایش وزن، کمی بزرگ‌تر شود. در داخل این خودروی چهار در ما می‌توانیم یک سیستم اطلاع رسانی/سرگرمی بهبود یافته و یک سیستم پیشرفته امنیت رانندگی را نیز ببینیم.

تصاویر جاسوسی تویوتا کرولا ۲۰۲۰

در زیر کاپوت نسل فعلی کرولا یک پیشرانه 4 سیلندر 1.8 لیتری تعبیه شده که شاید در نسل جدید هم حضور داشته باشد، اما تنها گزینه نخواهد بود. ما انتظار داریم پیشرانه 1.8 لیتری هیبریدی از مدل جدید آئوریس و یک پیشرانه 2 لیتری هیبریدی با توان تولید 180 اسب بخار را نیز بتوانیم به عنوان گزینه‌های فروش این محصول ببینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقا اون سفیده که پشت تصویره پراید نیست؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه اون تیبا2 صادراتی به امریکاست
        مرگبر امریکا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج