۶۹۰۱۷۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فیس‌بوک، ربات عکاس می‌سازد

فیس بوک قصد دارد رباتی طراحی کند که همه جا به دنبال کاربر خود بیاید و عکس بگیرد. این عکاس شخصی ایده جالبی است که امروزه نیاز به آن افزایش یافته است.

تک گیمفا: فیس بوک قصد دارد رباتی طراحی کند که همه جا به دنبال کاربر خود بیاید و عکس بگیرد. این عکاس شخصی ایده جالبی است که امروزه نیاز به آن افزایش یافته است.

اسمارت فون ها و ابزار های درون آن ها توانسته اند تا عادات عکس برداری کاربران را تغییر دهند. اینکه از هر لحظه از زندگی خود عکس بگیرید تبدیل به عادتی جدید شده است. با رشد استفاده از برنامه اینستاگرام در جوامع هم فیس بوک می‌خواهد تا وارد دنیای عکس برداری شود و تکنولوژی جدیدی را به میدان بیاورد.

این ربات دو یا سه پایه دارد و در سطوح ناهموار خود را بالانس می‌کند. در زمان هایی که کاربر بخواهد به دنبال آن راه می‌رود و در زوایای مختلف شروع به تصویر برداری می‌کند. همچنین می‌تواند از شما فیلم برداری در حالت های عادی و اسلو بکند. این تمام کاری نیست که این ربات انجام خواهد داد. بلکه می‌تواند تصاویر گرفته شده را ادیت کند و از بین انواع و اقسام فیلتر ها، فیلتری که بیشتر می‌پسندید را بنا بر علایق قبلی تان انتخاب کند. میتوانید بوسیله دوربین آن و مانیتور نصب شده رویش به ویدئو چت بپردازید. یک سیستم نیمه خنک کننده هم در آن قرار دارد که دمای آن را کنترل می‌کند و بوسیله آن می‌توان در دماهای محتلف و تحت شرایط آب و هوایی متفاوت از آن استفاده کرد.

فیس‌بوک، ربات عکاس می‌سازد

ایده این دستگاه از یکی از کارمندان فیس بوک به نام Scott C.Willey بوده که مدتی در شرکت رباتیکی کار می‌کرده است. او این ایده را از ربات های بکار رفته در اتاق های کنفرانس گرفت. از این ربات ها برای شرکت در کنفرانس ها و جلسه ها از راه دور استفاده می‌شود که به وسیله آن ها می‌توانند صورت خود را بر روی صفحه نمایش ربات انداخته و می‌توانند با کنترل ربات در اتاق کنفرانس حرکت کنند. البته این ربات های کنفرانسی از استقبال خوبی برخوردار نشدند و به جز عده محدودی، استفاده ای برای عموم ندارند. برخلاف ربات های عکاس!

فیس‌بوک، ربات عکاس می‌سازد

اگر رباتی داشته باشید که برای عکس برداری از شما طراحی شده باشد دیگر نیازی به مونوپاد ها و دوربین های عکس برداری ندارید. دیگر نیازی نیست که دوربین به دست به دنبال سلفی گرفتن از خودتان باشید بلکه این کار برایتان راحت می‌شود. البته باید نگران بود که این دستگاه با هک شدن اطلاعات شخصی شما را به دست افراد نامناسب ندهد و در خصوصی ترین لحظات شما حد و مرز خود را بداند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج