جاباما
۶۹۰۲۰۹
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

قاضی‌پور: وزارت راه به پول آقازاده‌ها فکر می‌کند

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: امروز باید اعلام کنم که کارنامه آقای آخوندی آغشته به خون کسانی است که مظلومانه قربانی بی‌تدبیری ایشان و مدیران ایشان شده‌اند. این همه بی‌تدبیری در عملکرد یک وزیر در شان ملت نیست.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: امروز باید اعلام کنم که کارنامه آقای آخوندی آغشته به خون کسانی است که مظلومانه قربانی بی‌تدبیری ایشان و مدیران ایشان شده‌اند. این همه بی‌تدبیری در عملکرد یک وزیر در شان ملت نیست.

نادر قاضی‌پور در موافقت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی، بیان کرد: امروز مجلس از باب نظارت استیضاح وزیر راه و شهرسازی را انجام می‌دهد و ملت ناظر عملکرد ما نمایندگان است که برای سومین بار استیضاح آقای آخوندی را مطرح می‌کنیم. در حکومت اسلامی شدیدترین برخوردها در زمینه اشرافی‌گرایی و احقاق حقوق محرومان و کارگران با مدیران حکومت است.

وی در ادامه گفت: در قاموس حکومت امام علی (ع) همواره اصل این بود که حق با مردم است. گویی همیشه فرمانداران متهم بوده مگر اینکه خلافش ثابت می‌شد. در سیره آن حضرت به محض اینکه کوچک‌ترین شکایتی از سوی ضعیف‌ترین فرد از یک مسئول می‌شد ایشان دیگر آرامش نداشته و در این زمینه تحقیق می‌کردند و در صورت ثابت شدن درستی شکایت، شدیدترین برخورد را با آن کارگزار می‌کردند.

قاضی‌پور افزود: ‌در حکومت علوی کارگزاران نه خود باید اهل اشرافی‌گری و رفاه‌طلبی باشند و نه با چنین کسانی ارتباط داشته باشند. گویی اشرافی‌گری ویروسی بسیار خطرناک است که همگان خصوصا مسئولان حکومت باید بیشتر از آن اجتناب کنند. آقای آخوندی بحث امروز ما شرکت‌های بی‌شمار و پیمانکارها و خانواده و شرکای شما نیست، بحث حلال و حرام بودن است. بحث ویلای لواسانات است. آیا درست است که احداث آن ویلا در لواسان با ساختمان مجلس بهارستان همزمان بوده و آیا مناسبتی دارد که میلگردهای زیادی وارد مجلس شده و از آنجا که پیمانکاران و شرکت ایرانیان متعلق به نزدیکان بوده‌اند، میلگردها به لواسانات برده می‌شد در حالیکه شما وزیر مسکن و شهرسازی بوده‌اید؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس بیان کرد: اگر امروز امام علی (ع) در بین ما بود و با برخی از صاحب‌ منصبان سخن می‌گفت، آیا زد و بندها و رانت‌خواری‌ها و دزدی‌ها و بازی با بیت‌المال و خرج کردن آن در مقاصد شوم و پایمال کردن حقوق مظلومان را تحمل می‌کرد؟ امام مستضعفان نیز در خصوص خوی اشرافی‌گری مسئولین دولتی اظهارات محکمی داشتند. ایشان گفتند آن روزی که دولت ما توجه‌اش به کاخ‌نشینی جلب شود آن روز باید فاتحه دولت و ملت را خواند. آن روزی که رییس‌جمهور خدای نکرده از کوخ‌نشینی بیرون رود و به کاخ‌نشینی توجه کند آن روز انحطاط برای ایشان و کسانی که با ایشان در ارتباط هستند ایجاد می‌شود. ایشان فرمودند من طبقه برج‌نشینان را از کاخ‌نشینان بالاتر می‌دانم، اگر لایق مقایسه با شما باشم.

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: آیا رواست با چنین اوضاعی که از کاخ‌نشینی آمده عده‌ای زمامدار امور و قدرت باشند و بالاخره روزی می‌رسد که ظالم باید حق مظلوم را ادا کند اما چه بد روزی است که ظالم در ظلم خود مدهوش شود که حتی خون مردم برایش ارزشی نداشته باشد. ملت عدالت می‌خواهد، اتاق بزرگ وزیر نمی‌خواهد. ملت کار می‌خواهد. خوی اشرافی‌گری باعث شده تا وزیر راه تولید خارجی را به تولید داخلی ترجیح دهد. آن زمانی که ریل‌های راه‌آهن ارومیه با جنس بی‌کیفیت از هندوستان وارد شد و تولید ذوب‌آهن اصفهان افول کرد بیانگر آن است که وزارت راه و شهرسازی به جای اهمیت به مظلومان، به پول باد آورده آقازاده‌ها فکر می‌کند.

وی تصریح کرد: اینجاست که تولید ملی فلج می‌شود و کارگران بیکار می‌شوند و چه زیبا فرمود امام (ره) که راس امور وکلای از طبقه محرومان باشند و در فکر رفاه آنها باشند نه از سرمایه‌داران و زمین‌خواران که تلخی محرومیت را نمی‌توانند بفهمند. ما در برابر جان‌باختگان حادثه قطار مشهد ـ تبریز و سقوط هواپیما و کشته شدن افراد در جاده‌ها مسئول هستیم. هنوز زلزله زدگان سرپل ذهاب در چادر زندگی می‌کنند. اکنون که پشت این تریبون قرار گرفته‌ام اعلام می‌کنم که در حال حاضر کارنامه آقای آخوندی آغشته به خون کسانی است که مظلومانه قربانی بی‌تدبیری ایشان و مدیران‌شان شدند.

قاضی‌پور گفت: فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی اکنون زمان آن است که با دیدن کارنامه خون‌آلود وزارت راه، اجازه ادامه راه را ندهیم. این همه بی‌تدبیری در عملکرد یک وزیر در شان ملت نیست. چرا باید به ایشان اجازه ادامه کار داد؟ آقای آخوندی مسکن مهر چند سال است که ناتمام باقی مانده است. آقای آخوندی اول که آمدید گفتید هر سال ۶۰۰ هزار واحد مسکونی احداث خواهم کرد اما در طول پنج سال شما آجری بر روی آجر مسکن کارگران نگذاشته‌اید چون اعتقادی به کارگران و مظلومین ندارید. سال ۹۵ بدترین آمار پول‌رسانی در تولید مسکن بوده است، چرا شما به کاهش حجم دولت اقدام نکردید؟ آقای آخوندی متوجه شده‌اید که دولت لایحه تفکیک وزارت راه و شهرسازی را به دلیل عدم کفایت شما داده است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارمند

      بیشتر مسئولین کشور فقط درخدمت آغازاده ها هستند

    • بدون نام

      سازمان مدیرت وخدمات کشوری بدور از فساد = کشور آباد

    • بی نام

      فقط حرف می زنند فقط حرف...فارغ از عمل....

    • بدون نام

      کی از ملت طلب بخشش کند/ نمایندگان / وزرا / مدیران/ کسانی که باعث گرانی میشوند باید فورا اعدام شوند

    • بدون نام

      واقعا این چطوری نماینده شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج