جاباما
۶۹۰۲۲۱
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

شفر فرافکنی و بهانه‌گیری می‌کند!

مربی سابق استقلال در واکنش به صحبت‌های سرمربی این تیم بعد از بازی با العین، گفت: تیم «شفر» در تعطیلات نیم فصل فرصت بدنسازی داشت و مشکل بدنی بیشتر فرافکنی است.

خبرگزاری مهر: سیدصالح مصطفوی که زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان در کادر فنی استقلال حضور داشت، در واکنش به صحبتهای وینفرد شفر بعد از بازی با العین مبنی بر انتقاد نسبت به بدنسازی پیش از فصل آبی پوشان، گفت: استقلال در ماه های گذشته و با حضور وینفرد شفر در اردوی کیش حاضر شد و حتی در تعطیلات نیم فصل و اردوی قطر هم فرصت داشت تا کارهای بدنی انجام بدهد.

وی افزود: بدنسازی پیش از فصل حداکثر سه تا چهار ماه دوام می آورد و بعد از آن باید با تمرینات هفتگی و در نیم فصل، تیم را از نظر بدنی دوباره آماده کرد.

مربی سابق استقلال تصریح کرد: اگر شفر همان روند بعد از بازی فولاد، الهلال، الریان و پرسپولیس را ادامه می داد، موفق می شد. استقلال در هر یک از این مسابقات چهار، پنج تغییر داشت ولی در بازی با پرسپولیس، بازی رفت با العین و بازی برگشت با این تیم با یک ترکیب به میدان رفت. شاید اگر این تغییرات ادامه پیدا می کرد، دیگر کسی حرف از خستگی نمی زد و بازیکنان استقلال سرحال بودند.

مصطفوی یادآور شد: ضمن اینکه شفر در بازی با العین، تعویض های دیرهنگامی داشت در حالی که العین در نیمه دوم و زمانی که از استقلال عقب بود، دو هافبک خلاق وارد زمین و سیستمش را عوض کرد. شاید بحث از مشکل بدنسازی پیش از فصل، فرافکنی و بهانه باشد.

وی تاکید کرد: به نظر من استقلال مشکل بدنی ندارد. همانطور که پژمان منتظری بازیکن استقلال هم گفته بود ما مشکل بدنی نداریم. شاید مشکل این تیم خستگی باشد. اگر هم مشکل استقلال بدنی بوده است، مربوط به تمرینات دو، سه ماه قبل است نه تمرینات ۱۰ ماه پیش.

مربی سابق استقلال در پایان با اشاره به عقب نشینی استقلال در نیمه دوم برابر العین، گفت: استقلال نمی خواست عقب نشینی کند ولی العین خودش را به حریف تحمیل کرد. این مسابقه ای بود بالاتر از سطح آسیا.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از دقیقه شصت به بعد تیم به زمان سرمربیگری منصوریان برگشت چرا چون با همون بازیکنان که آبروی منصوریان رو بردن هیچ مربی نمیتونه کاری از پیش ببره با وجود قربانی .جابر و حیدری عملا نه نفره شدیم همچنین نبود جپاروف تیام و وریا تیم استقلال یه تیم معمولیه سردرگم گیج و شتابزده تبدیل میشه حالا مربی هرکی میخواد باشه شفر یا منصوریان یا مورینیو فرقی نمیکنه

    • جامانده

      شفر پیر دنیای فوتبال است حتما می داند که تیم مشکل بدن سازی دارد که اینگونه میگوید.

    • بدون نام

      چه میگی تو بابا تو آگه مربی بودی استقلال نابود نمیکردین جانم گروه منصوریان اصلا از فوتبال حالیشون نبود واستقلال نابود کردن شماها چیزی نداشتین تا به منصوریان کمک کنید پس خفه شو وحرف نزن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به پیش کسوتان استقلال توهین نکنید حتی اگه یک روز هم.در این تیم زحمت کشیده باشن مشکل نه شفر است ونه منصوریان مشکل هزینه است که در کشور مادر هیچ تیمی درست مدیریت نمیشه و تیم ها همیشه مشکل زمین و امکانات وحتی بازیکن که از همه مهمتر بازیکنان بین المللی در تمام تیم های ما نیست و تا ین وضعیت و به این شکل کنونی تیم ها اداره میشن هیچ امیدی به موفقیت های جهانی نباید داشته باشیم و اگه هم موفقیتی حاصل بشه مقطعی وبه دور از برنامه ریزی طولانی مدت است ما باید به زیر ساختها که همه جا بیان دارن میشه و همه بحثها در این مورد بستر زیا گفته میشه و تا حالا هر کار شناسی که در هر برنامه تلیوزیونی دعوت میشه بهاین موارد بارها اشاره میکنن ولی در عمل هیچ اقدامی صورت نمیگیره یا حق

    • بدون نام

      همین شما و منصوریان و دارو دستش بودین که استقلال به این روز انداختین الان با چه روحی داری در مورد شفر نظر میدی خدایی خجالت نمی‌کشی پشمک

    • وحید

      اخه چرا باید امسال جابر انصاری ،علی قربانی، خسرو حیدری توی باشگاه بزرگی مثل تاج باشن که حتی یه استپ کردن یا سر توپ زدن یا حتی یه پاس معمولی نمیتونن بدن نیمه دوم بازی العین جابر انصاری توی یه صحنه یه استپ نتونست بکنه وگرنه تک به تک میشد یا توپ دقیق سانتر شد روی سرش ولی یه ضربه سر نتونست بزنه دقایق اخر بازی که قربانی تو اون صحنه تک به تک که پنج قدم فاصله داشت نتونست استپ کنه و مجبور شد هرطوری شده توپو بزنه که هوایی زد تو دست دروازه بان .واقعا من موندم منصوریان با چه نیت همچین بازیکنارو اورد استقلال ما ده تا هافبک داریم ولی عوضش یه دفاع چپ خوب نداریم که نورافکن مجبوره چپ بمونه ما اول فصل شش تا مهاجم درجه چهار داشتیم ولی عوضش دوتا دفاع اخر خوب واسه جانشینی نداریم که روزبه مجبوره دفاع بمونه ما اول فصل پنج تا وینگر چپ داشتیم ولی یه دفاع راست یا وینگر راست واسه جانشینی وریا نداریم .خدا ازت نگذزه منصوریان اگه بخاطر پول اینکارارو کردی.تو هربازی من تا مرز سکته میرم توی هربازی که قربانی یا انصاری یا حیدری هستش من تا مرز ایست قلبی میرم.سال بعد فقط کافیه منتظری، حیدری ،ذکی پور،انصاری ،قربانی، محسن کریمی همیشه مصدوم،پادوانی، از تیم اخراج بشن و بجاشون از پایه های استقلال بازیکن بیارن بخدا بهترن یعنی باوجود این بازیکنای درجه سه و چهار یا سن زیاد استقلال پیشرفت نمیکنه منتظری چند سال رفت قطر پولاشو جمع کرد بعد که از تیم اخراج شد اومد استقلال جالب اینه گفت من نمیام میخوام توی قطر بازی کنم بعد که متوجه شد از تیم قطری اخراج شده اومد استقلال. منصوریان الان راحتی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج