۶۹۰۳۴۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

احمدزاده: رقابت خوبی در تیم ما وجود دارد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد خوبش در دیدار مقابل الوصل را حاصل تلاش دیگر هم‌تیمی‌های خود دانست.

خبرگزاری تسنیم: فرشاد احمدزاده بعد از کسب عنوان بهترین بازیکن دیدار تیمش برابر الوصل با حضور در نشست خبری بعد از این بازی گفت: افتخار بزرگی بود که این برد را برای پرسپولیس به دست بیاوریم. اینکه من به چشم آمدم روی تلاش همه بازیکنان بود. خدا را شکر می‌کنم که انتخابم به‌عنوان بهترین بازیکن با کسب سه امتیاز همراه بود. این سه امتیاز بسیار باارزش بود و راه صعودمان را از گروه C لیگ قهرمانان هموارتر کرد.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آینده تیمش را چطور می‌بیند، یادآور شد: شکر خدا امسال توانستیم فصل فوتبالی خیلی خوبی را سپری و دل هواداران‌مان را شاد کنیم. الان هم تیمی هستیم که بازیکنانش همه بسیار آماده‌اند و در کنار آن صمیمیت و رفاقت خوبی بین اعضای تیم وجود دارد. همه این عوامل باعث شد که سال خوبی را پشت سر بگذاریم. ما نیمکتی داریم که همه نفرات آن خوب هستند و هر بازیکنی به میدان می‌رود بهترین عملکرد را دارد. رقابت خوبی در تیم ما وجود دارد و کادرفنی تصمیم می‌گیرد چه بازیکنی در شرایط بهتری قرار دارد و به میدان خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خسروی روز نامه نگار

      اره همه با شرکت تولید لی لی پوت در حال رقابت هستن و دارن از شخصیت احمدزاده الگو برداری میکنند تا در اینده برایشان نوستالژیک شود مخصوصا رقابت به خاطر تاکتیک تیمی وفردی خود احمدزاده به خدا قسم از نظر شخصیتی لباس قرمز برات خیلی گشاده چون تو نهایت بیتربیتی هستی آخه کسی که تازه به تهران اومده نباید باافکار ولایت وروستایش وارد باشگاه پرسپولیس شود آنوقت تا بدین حد آنقدر بی فرهنگ ونفهم باشد که در تهران بر سر مسائل مختلف تهدیدش هم کنند تو در بین بازیکن های پرسپولیس از نظر فرهنگ در حد تتلو هم نیستی رعایت کن ندید بدید بدبخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج