جاباما
۶۹۰۴۵۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

عمر خربین باز هم مصدوم شد

مهاجم سوریه‌ای الهلال بار دیگر مصدوم شد تا روزهای بحرانی این باشگاه همچنان ادامه‌ داشته باشد.

ایسنا: به نقل از الریاض، عمر خربین بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن الهلال عربستان چند ماه به خاطر آسیب‌دیدگی نتوانست به میدان برود تا جایی که در فهرست تیم عربستانی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا قرار نگرفت.

بهترین بازیکن فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۷ چند روزی بود که از کمند آسیب‌دیدگی رهایی یافته بود و تیمش را در لیگ عربستان همراهی کرد.

بدشانسی دست بردار این بازیکن سوری نیست، خربین در تمرین الهلال دچار کشیدگی از ناحیه عضله پا شد و نتوانست به تمرین خود ادامه‌ دهد.

آسیب‌دیدگی دوباره خربین خبر بسیار بدی برای هواداران الهلال بود. این تیم عربستانی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا عملکردی ناامید کننده از خود نشان داده و از چهار بازی خود تنها دو امتیاز کسب کرده است.

الهلال فصل قبل توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند اما در فصل جاری نمایشی ناامید کننده از خود نشان داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقایون کیسه کش توجه کنن :عمر خره فصل قبل به خاطر بی حرمتی به تیم بزرگ و عزیز پرسپولیس ، دیگه کمر راست نمیکنه و داره توسط خدا تنبیه میشه . رویا غفوری هم بعد از گلی که زد خیلی دهان گشادش را باز کرد و از خود بیخود شد پس منتظر تنبیه از طرف خدا باشید

    • بدون نام

      لونگیا ناراحت بابا نباشن خوب میشه

    • وحید

      بیچاره خربین که بهتون بدی نکرد برعکس خیلی از لنگیا تشکر کرد و گفت من از تیم لنگی و بخصوص گلر عزیزشون که خیلی گلر باانصافی هستش کمال تشکر و قدردانی به عمل می اورم چون قبل از بازی با تیم لنگ هیچ تیمی و هیچ کسی منو نمیشناخت و بهم احترام نمیزاشتن و حقوق خیلی کمی بهم میدادن چون در کل فصل و تمام عمر فوتبالیم چهارتا گل زده بودم بهم بی احترامی میشد ولی دوست عزیزم اقای بیرانوند و تیم مورد علاقه ام پرسپولیس در دو بازی منو به سقف ارزوهام رسوند و من در دو بازی رشد بی نظیری کردم و به همه چیز در فوتبال رسیدم و بعد اینکه تیم لنگ منو اقای گل اسیا کرد من فوق العاده معروف شدم و از طرف ای اف سی بهترین بازیکن سال اسیا انتخاب شدم که اگه تیم لنگ نبود من حتی به بهترین بازیکن محل خودمون هم نمیرسیدم بعد لطف اقای بیرانوند ای اف سی بهم جایزه داد و باشگاه خودم بهم پیشنهاد قرارداد با دلار را داد و الان به لطف لنگ بالاترین حقوق رو دارم و حاظرم اگه با تیم لنگی بازی داشته باشم نصف کل قراردادمو بدم به گلرشون چون مطمنم بعد بازی بهترین بازیکن جهان میشم و میرم بارسلونا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج