۶۹۰۴۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فونسکا: بد شانس بودیم

سرمربی پرتغالی شاختار به ستایش از عملکرد تیمش با وجود حذف از لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.

ایسنا: به نقل از مدیاست، شاختار می توانست به شگفتی سازی خود در لیگ قهرمانان اروپا ادامه‌ دهد. تیم اوکراینی که در دیدار رفت برابر رم با نتیجه‌ دو بر یک به پیروزی رسیده بود در دیدار برگشت با یک گل تن به شکست داد تا از دور رقابت‌ها حذف شود.

فونسکا، سرمربی پرتغالی شاختار بعد از بازی، گفت‌: قبل از هر چیز می‌خواهم این پیروزی را به رم تبریک بگویم. آنها از تک فرصتی که به دست آوردند نهایت استفاده را بردند و پیروز بازی شدند.

او ادامه‌ داد: کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم و بهتر از حریف بودیم. اگر از فرصت‌های خود به خوبی استفاده می‌کردیم در حال‌ حاضر برنده بازی بودیم. ژکو نشان داد که بازیکن فرصت طلب و سرنوشت سازی است. او از تک فرصت خود نهایت استفاده را برد. بد شانس بودیم و می‌توانستیم به دور بعد راه پیدا کنیم.

سرمربی پرتغالی شاختار همچنین در ادامه‌ صحبت‌های خود درباره آینده خود با شاختار، گفت‌: ما در صدر جدول رده‌بندی لیگ اوکراین هستیم و باید تاکید کنم که فصل بعد هم در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهیم داشت. دوست دارم بازهم با شاختار این رقابت بزرگ را تجربه کنم. من این تیم را دوست دارم و با تماشاگران هم رابطه خوبی دارم. باید دید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. لیگ اوکراین لیگ قوی نیست و نیاز به سرمایه گذاری دارد . با این حال ما به درخشش خود ادامه‌ می‌دهیم.

فونسکا در پایان سخنان خود درباره برنارد، ستاره برزیلی تیمش ، ‌اضافه کرد: او در پایان فصل از شاختار جدا می‌شود و باید به دنبال جانشینی شایسته برای او باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج