۶۹۰۵۷۱
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

درخشان: تیم برانکو در تغذیه مهاجمان مشکل دارد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان در دیدار مقابل الوصل کمی محتاط‌ بازی کردند تا سه امتیاز مهم این دیدار را به دست بیاورند.

خبرگزاری تسنیم: حمید درخشان درباره پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل الوصل امارات اظهار داشت: پرسپولیس بازی خوبی انجام داد،‌ اما کمی محتاط بازی کرد. دلیل آن هم این بود که می‌خواست امتیاز کامل بازی را حفظ کند. در دقایق پایانی هم مهاجمان فرصت‌های زیادی به دست آوردند که با بی‌دقتی از دست رفت.

وی ادامه داد: در مجموع بازی خوبی بود و خوشبختانه پرسپولیس سه امتیازی را که خیلی مهم بود، به دست آورد و حاشیه امنیت خوبی برای خود ایجاد کرد. تیم برانکو نیاز به برد داشت تا جایگاه خود را در جدول تثبیت کند. البته اشکالاتی هم وجود داشت که پس از این پیروزی می‌توان این اشکالات را برطرف کرد.

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس در مورد عملکرد مهاجمان این تیم و اینکه به نظر می‌رسد منشا و علیپور کمی دچار اُفت شده‌اند، تصریح کرد: نه، مشکل در خط حمله نیست. ایراد اینجاست که به مهاجمان کمتر از گذشته توپ می‌رسد. مهاجم هم قرار نیست تمام موقعیت‌ها را تبدیل به گل کند. خط هافبک باید بازیکنان را تغذیه کند تا آنها گل بزنند. اکنون پرسپولیس در این مسئله کمی دچار مشکل است.

درخشان در مورد وضعیت تیم پرسپولیس در گروه C لیگ قهرمانان آسیا و شانس صعود این تیم، عنوان کرد: پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی داشته است و حالا باید برای موفقیت در مرحله بعد برنامه‌ریزی کند. در مرحله حذفی تیم‌ها تقویت خواهند شد و با قدرت بیشتری ظاهر می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاملا درسته

    • س

      درخشان که بسیار هم کم نوری تو در مورد فوتبال حرف نزن .برو ببین کدوم تیم مربی داره اخراج میکنه .بری جاش یک پولی در بیاری دلال خان بزرگ.فوتبال از تو خجالت میکشه

    • موسوی

      بیخیال شو حمید خان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج