۶۹۰۵۸۸
۱۰ نظر
۵۰۱۳
۱۰ نظر
۵۰۱۳
پ

آیت‌الله مکارم‌: نباید نوکر فضای تلگرام باشیم

آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: نباید نوکر فضای تلگرام باشیم، بلکه باید این فضا را در دست بگیریم و فضای درست و سالمی برای جوانان درست کنیم تا بیش از این به بردگی کشانیده نشوند.

خبرگزاری میزان: آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون که در بیت معظم له در قم برگزار شد با بیان اینکه روحانیت از بسیج جدا نیست، چون ماهیت و جنس آن‌ها یکی است گفت: به همین دلیل هردو باید با هم باشند، اگر جدا شوند تضعیف خواهند شد.

این مرجع تقلید افزود: نکته دیگر این است قدر این دو نهاد را ندانستیم، این دونهاد در همه مسائل نقش آفرین بوده و هستند.

وی ابراز داشت: روحیه جهادی مسئله مهمی است که در دو نهاد بسیج و سپاه وجود دارد؛ اما دشمنان از این فاکتور مهم برخوردار نیستند و به دلیل نداشتن این سلاح برتر، سربازان آن‌ها در جنگ فراری هستند.

معظم له گفت: همه مسئولین باید بدانند، حفظ انقلاب و دین، تقویت و حفظ این دو نهاد نیز مهم است. باید انواع سلاح برای دفاع از خود تهیه کنیم، ولی سلاح برترما همین نیروی بسیج و حوزه است؛ باید این دو نهاد را تقویت و با سایر مراکز مرتبط کرد.

آیت الله مکارم شیرازی اظهار داشت: مسئله دیگر ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین نهاد‌های مختلف حوزه، علما و بسیج و سپاه است، می‌توان با برنامه ریزی درست بر این هم افزایی وهماهنگی افزود.

معظم له بیان داشت: مسئله دیگر افزایش علم و فنون جدید است. اهل بیت (ع) علم زیادی داشتند. نیرو‌های فرهنگی بسیج و سپاه هم باید روزبه روز بر علم وتوانایی خود بیفزایند.

وی با بیان اینکه حوزه میراث ماندگار است و ظرفیت عظیمی در آن است و باید قدر این ظرفیت عظیم را دانست، افزود: همه نهاد‌ها باید با حوزه در ارتباط باشند و از میراث ماندگار و چشمه جوشان آن استفاده کنند.

آیت الله مکارم شیرازی اظهار داشت: حضرت علی (ع) فرمودند: همه برای رسیدن به فیض خدا که بی نهایت است، باید ظرف خود را هم افزایش دهد. فیض خدا بی نهایت است، اما باید ظرفیت خود را افزایش دهیم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه بنابراین باید توانمندی حوزه و بسیج را افزایش داد گفت: الان گرفتار فضای مجازی هستیم و این فضا بلای جان خانواد‌ها شده است.

معظم له عنوان کرد: دشمن از طریق فضای مجازی می‌خواهد جامعه اسلامی را به بردگی بکشد و کسی که وارد این فضا می‌شود، اختیاری از خود ندارد؛ باید این فضا را از دشمن گرفت و اجازه نداد دشمن جامعه اسلامی را به بردگی بکشاند.

ایشان بیان داشت: بعضی به استفاده از فضای مجازی اصرار دارند و این مشکلات اخیر نشان دهنده همین واقعیت است، اما سپاه وبسیج برای گرفتن این فرصت از دشمن، باید نقش آفرینی کنند.

آیت الله مکارم شیرازی گفت: نباید نوکر فضای تلگرام باشیم، بلکه باید این فضا را در دست بگیریم و فضای درست و سالمی برای جوانان درست کنیم تا بیش از این جامعه به بردگی کشانیده نشود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع بعدی آشنایی نسل‌های ۵ و ۶ انقلاب است باید این نسل‌ها را با مبانی دینی و آرمان‌های انقلاب و امام راحل آشنا کنیم این برنامه ریزی می‌خواهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • younes fathi

      حاج آقا تلگرام شده سرگرمی و تفریح
      ما که از همه امکانات رفاهی و اقتصادی محروم شدیم اینو دیگه بیخیال شو
      خود شما هم استفاده کن میبینی که چقدر منفعت داره

      پاسخ ها

      • امیرحسین

        نظری راجع به فقر، فساد، آلودگی هوا، خشکسالی، بانکها، صداوسیما، افسردگی جامعه، خرج بدون اجازه بیت المال در خارج مرزها، اختلاسها، ژن های خوب، تسخیر خوانوادگی برخی ادارات و سازمانها، قطع درختان، پروژه های نیمه چند ده ساله، خشک شدن دریاچه ها و مرداب ها، دزدیدن اب کشاورزان، حقوقهای عقب افتاده، کمبود شغل، کمبود فضای سبز، کمبود فضای آموزشی، کمبود فضای ورزشی، ناامیدی بین جوانان، افزایش آمار خودکشی، افزایش آمار طلاق، افزایش آمار زندانها، محاکمه و زندانی شدن منتقدان، بستن روزنامه ها، کودکان کار، افزایش فروش اعضای بدن، فروش بچه، افزایش اعتیاد، پولی شدن مدارس، بالارفتن روزانه قیمتها، زیر خط فقر بودن چند ده میلیون نفر و... ندارین؟!!!

    • بدون نام

      حالا که متاسفانه همه نوکرش شدیم اونم داره خوب ارباب گری میکنه اففففففففسوس

    • حامد

      درباره بانکداری ربوی نظرى نداريد؟

    • بدون نام

      فضای مجازی يک علم و یک فن آوری بروز هست بعد یکی دو سال دنیا همه کاراش میشه فضای مجازی علم و اقتصاد و تکنولوژی وابسته و زاییده فضای مجازی میشه.
      حرفی بزنيم خدای نکرده تا چن سال بعد که همه چی از طریق فضای مجازی صورت میگیره. نسل آتی به ما سخره نگیرند.
      باید فضای باز و سالم به روی همه باز باشه

    • بدون نام

      حاج آقا بلانسبت شما و بعضی هموطنان عزیزم . نوکر که شدن هیچ مزدور و جاسوس . گزارشگر خاین معاندین هم شده اند .مرگ خاین وطن فروش

    • بدون نام

      خب نباشین!!!!!

    • بدون نام

      پیامهای موافق رو ثبت میکنی عدالت حکم میکنه حرفای مخالف رو سانسور نکنی که میکنی متاسفم واسه برترین ها

    • علیرضا

      آقای مکارم شیرازی ، فراموش نشود که علم و فناوری پیشرفتهای چشمگیری داشته و هیچ کس قادر به جلوگیری از آن نیست . رنج خود می بری و زحمت خلق می دهی !!!

    • آقای حقیقت

      آقامکارم میدانیدروزانه چندهزارنفرازتلگرام نون میخورند؟؟؟اشتغال ایجادنمیکنید حداقل سنگ جلومردم نزارید؟؟؟شمانگران صندلی ...هستید نه نوکرتلگرام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج