۶۹۰۶۶۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بنی‌تمیم: بهانه جدیدی به اتحادیه جهانی کشتی ندهیم

نائب رئیس فدراسیون کشتی گفت: اتحادیه جهانی از آماده نبودن سالن بی‌خبر است و اگر متوجه شوند بهانه جدیدی به آنها داده‌ایم.

خبرگزاری فارس: حمید بنی‌تمیم درباره جلسه‌ای که با مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به منظور بازپس‌گیری میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی داشته است گفت: در این جلسه داورزنی عنوان کرد به خاطر منافع ملی و نشان دادن مدیریت خودمان به جهان به هر قیمتی شده میزبانی را به ایران برگردانیم چون هم به سود ورزش و هم کشور است. به همین منظور شهنازی دیروز نامه‌ای به اتحادیه جهانی کشتی زده که فدراسیون کشتی با توجه به مخالفت مجمع با استعفای خادم آماده برگزاری این مسابقات است. ما هم کمک می‌کنیم میزبانی به بهترین شکل انجام شود. طبق تفاهم‌نامه موجود اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به عنوان نماینده وزارتخانه در این موضوع اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

نائب رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: داورزنی پیشنهاد داد که شهنازی مجددا پیگیر کارها باشد و وزارت ورزش هم پیگیری لازم را دارد؛ از سوی دیگر خادم از لالوویچ بخواهد میزبانی را مجددا به ایران بدهد که من گفتم تورلیخانوف از ۷ ماه قبل پیگیر مقدمات این موضوع بود، اما چون شرایط سالن مهیا نبود ما ۳ ماه میزبانی را به تاخیر انداختیم. از سوی دیگر مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان عنوان کرده بود که دیوان محاسبات اجازه هزینه کردن بودجه این اداره را در دانشگاه نداده است؛ به همین دلیل نتوانسته‌اند برای بازسازی سالن اقدام کنند، اما آنها در آخرین هماهنگی عنوان کردند می‌توانیم ۱۰ روز مانده به مسابقات با صرف این بودجه سالن را آماده کنیم.

بنی تمیم در مورد اظهارات معاون عمرانی دانشگاه شهید چمران درمورد آماده نمودن سالن، افزود: من گفتم که اتحادیه جهانی از آماده نبودن سالن بی‌خبر است و اگر متوجه شوند بهانه جدیدی به آنها داده‌ایم، اما به صورت غیرواقع از قول من عنوان کرده‌اند سالن آماده است که درست نیست؛ البته مدیرکل ورزش استان هم عنوان کرده که سالن آماده است باید دید چه چیزی به صلاح ورزش کشور است و چه چیزی را باید ارجح قرار دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که نقل قولی از او در کانال خبری وزارت ورزش و جوانان مبنی بر آماده بودن سالن مسابقات منتشر شده، گفت: اینکه بگوییم سالن آماده است درست نیست، چون آماده نیست و ممکن است نماینده اتحادیه جهانی بیاید و اعتبارمان زیر سوال برود؛ باید واقعیت‌ها را بیان کنیم. استان خوزستان مدیرکل توانمندی دارد، اما باتوجه به شناختی که من از آن سالن دارم نیازمند زمانی حداقل ۲ ماهه برای تعمیرات و هزینه‌ای یک و نیم میلیارد تومانی برای تعمیر و راه‌اندازی سیستم تهویه است. آماده کردن سالن با توجه به در پیش بودن تعطیلات و زمان کوتاه، کار بسیار سختی است؛ از طرفی تغییر نظر اتحادیه جهانی کشتی هم بسیار مشکل است. البته تیم کشتی فرنگی ایران آماده است و ما مشکلی نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای داور زنی بجای اینکه دنبال برگزاری مسابقات به هر قیمتی باشی .انرژیت و بذار برای حل کشتی با اسراییل
      شاید هم قدرت این کار و نداری یا دستور داری که به هر
      طریقی مسابقات و انجام بدی تا به جامعه القا کنی که کشتی بدون خادم و بدون مشگلی بنام اسراییل در حال
      انجام مسابقات است.شما در آینده باید در پیشگاه مردم
      جوابگو باشی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج