جاباما
۶۹۰۷۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پارسا: به زودی مشکل پراهیچ را حل می‌کنیم

پویا پارسا معتقد است مشکل پراهیچ به زودی حل خواهد شد و پدیده به دسته یک سقوط نخواهد کرد.

ایسنا: پویا پارسا سرپرست مدیرعاملی باشگاه پدیده که امروز توسط هیات رییسه این باشگاه معرفی شد درباره انتخاب شدن به عنوان سرپرست مدیرعاملی گفت: خوشحالم که چنین افتخاری به من رسیده که بتوانم خدمتی را به باشگاه پدیده و فوتبال مشهد انجام دهم.

او ادامه داد: پدیده مشکلات زیادی دارد که می‌خواهیم با کمک دوستان و مجموعه پدیده آن‌ها را حل کنیم و قدم بزرگی را در راه موفقیت فوتبال مشهد برداریم.

پارسا درباره این که آیا از مشکلات فعلی پدیده و همچنین طلب ایگور پراهیچ مدافع سابق این تیم خبر دارد یا نه تصریح کرد: با توجه به رسانه‌های قوی که امروز وجود دارد، خبرها سریع به دست مردم می‌رسد و فکر می‌کنم الان تمام مردم ایران بدانند که چنین مشکلی برای پدیده به وجود آمده است. امیدواریم با کمک مسئولان استان و همچنین مجموعه پدیده مشکل پراهیچ را حل کنیم تا در اولین قدم گام بزرگی را برای پدیده برداریم.

وی اضافه کرد: می‌دانیم که وقت زیادی برای پرداخت این طلب نداریم اما فکر می‌کنم که باشگاه پدیده حق اعتراض نسبت به این حکم را دارد و می‌توانیم با این حکم برای خود وقت بخریم و حتی شاید بتوانیم مدافع سابق پدیده را راضی کنیم. من خودم کارشناس حقوقی دادگستری هستم و تا حدود زیادی نسبت به این مسائل آگاهی دارم. امروز مشغله زیادی داشتیم و از فردا برای حل مشکلات پدیده قدم خواهیم برداشت.

سرپرست مدیرعاملی پدیده در رابطه با دریافت مطالبات بازیکنان نیز توضیح داد: امیدواریم پس از حل مساله پراهیچ، بتوانیم پول‌های بازیکنان خود را پرداخت کنیم تا آن‌ها را در شب عید شرمنده خانواده‌شان نکنیم. امیدوارم با پرداخت این مطالبات، بازیکنان با انگیزه زیادی ۱۱ فروردین ماه به مصاف حریف‌شان بروند و همچنین پدیده در لیگ برتر باقی بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج