۶۹۰۷۸۷
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

برخورد با واردات غیرقانونی خودرو

در پی طرح ادعای برخی از وارد کنندگان خودرو در مورد فساد و رانت در ثبت سفارش برخی خودروهای وارداتی در زمان توقف ثبت سفارش، روابط عمومی وزارت صنعت اعلام کرد: تخلف‌کنندگان با دستور وزیر صنعت به مراجع قضایی معرفی شدند.

خبرگزاری فارس: در پی طرح ادعای برخی از وارد کنندگان خودرو در مورد فساد و رانت در ثبت سفارش برخی خودروهای وارداتی در زمان توقف ثبت سفارش، روابط عمومی وزارت صنعت اعلام کرد: تخلف‌کنندگان با دستور وزیر صنعت به مراجع قضایی معرفی شدند.

در توضیح وزارت صنعت آمده است: نخست در باب ادعای طرح شده از سوی این افراد و ارایه اعداد و ارقامی عجیب از قبیل یک هزار میلیارد تومان فساد باید گفت که اظهار نظر بدون پایه و اساس و بدون مستندات کافی نمی تواند حائز توجه باشد. بهتر است آقایان همزمان با طرح ادعای خود، مدارک و مستندات مربوط به رقم ادعایی تخلفات را نیز ارایه دهند.

دوم اینکه سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت دوازدهم مبتنی بر شفاف سازی و برخورد قاطع با هرگونه تخلف است، شاهد این مدعی دستورات اکید محمد شریعتمداری وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در خصوص برخورد با تخلفات و البته اطلاعیه قاطع مرکز حراست این وزارتخانه است که از هرگونه گزارش درست تخلفات استقبال و حتی پاداش هم می دهد.

سوم اینکه برخی تخلفات صورت گرفته در حوزه ثبت سفارش خودرو توسط خود وزارتخانه اطلاع رسانی شده و این تخلفات و توقف ثبت سفارش خودرو مربوط به دوره قبلی این وزارتخانه بوده است و با توجه به جدیت آقای شریعتمداری برای برخورد بی چون و چرا و بدون اغماض با مفاسد ، در این زمینه تاکنون برخی از متخلفین برکنار و موضوع توسط مرکز حراست در حال پیگیری برای رسیدگی قضایی است.

اما نکته چهارم فرار رو به جلو و به نوعی فرافکنی برخی مدعیان این بخش است، دقیقا کسانی که از تخلف صحبت می کنند و با آمارسازی های عجیب سعی در القای نا امیدی در جامعه دارند، خود پرونده های تخلف شان در تعزیرات تشکیل شده است. اگر دغدغه مبارزه با فساد است پس چگونه است که خودشان پرونده تخلف دارند، گویا برخی آقایان از این شیوه برای پنهان کردن تخلفاتشان استفاده می کنند و قائل به این شعارند که هیچ دفاعی بهتر از حمله نیست.

نکته آخر اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت به دور از هیاهو برخورد عملی در مبارزه با مفاسد داشته و دارد و در این خصوص بدون اغماض بر اساس موازین قانونی عمل خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قانونی وارد کنید وسیله واجب مردم راه ای لعنت بر شما

    • بدون نام

      خدایا چی به سر مملکت داره میاد

    • بدون نام

      خودرو = واجبات زندگی

    • بدون نام

      اقشار کم درامد باید لگن سوار بشن انسانیت به کجا میرود

    • بدون نام

      اصلا جایی هست که فساد نباشه

    • کارمند

      ... خودرو توی جیب جامیشه که غیر قانونی وارد بشه؟جز اینکه از اسکله های خصوصی وارد بشه

    • بدون نام

      اگر نمیتوانید ماشین ارزان و خوب تولید کنید / چرا از ورود ماشین به داخل کشور جلو گیری میکنید/ خدا لعنتتان کند خودرو وسیله واجب برای مردم است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج