۶۹۰۷۹۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

ساختار «جمنا» دستخوش تغییر می‌شود

سید محمد حسینی، از اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا)، تصریح کرد: عوامل متعددی در شکست اصولگرایان دخالت داشته که «تکرار می‌کنم» یکی از آن موارد است. مهم‌ترین عامل تخریب بود که به‌وسیله آن رعب و وحشت به وجود آمد و آینده کشور را با حضور ابراهیم رئیسی توأم با مشکلات معرفی کرد.

رویداد ۲۴ نوشت: سید محمد حسینی، از اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا)، تصریح کرد: عوامل متعددی در شکست اصولگرایان دخالت داشته که «تکرار می‌کنم» یکی از آن موارد است. مهم‌ترین عامل تخریب بود که به‌وسیله آن رعب و وحشت به وجود آمد و آینده کشور را با حضور ابراهیم رئیسی توأم با مشکلات معرفی کرد.

سیدمحمد حسینی، از اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) درباره کاهش فعالیت‎های جمنا و اینکه آیا اساسا این مجموعه فعالیت‏‎های خود را متوقف کرده است گفت: طبیعی است که خبرهای پیش از انتخابات، کمتر شده باشد زیرا در آن مقطع هرروز با یک اتفاق روبرو بودیم و تصمیمات جدیدی اخذ می‌شد آرامش کنونی از شرایط پس از انتخابات است.

وی در ادامه ابراز کرد: البته این مسئله بدین معنا نیست که کاری صورت نمی‌گیرد جلسات هیئت‌رئیسه و شورای مرکزی مرتب برگزار می‌شود و در ساختار جبهه مردمی بازنگری صورت گرفته و نقاط ضعف، قوت، فرصت‌ها و تهدیدهایی که وجود دارد، بررسی‌شده که بدین‌وسیله اولویت‌ها مدنظر و برنامه‌هایی هم در همین راستا تدوین‌شده است.

این عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب دراین‌باره توضیح داد: بنا است در هر شهرستانی یک مجمع عمومی داشته باشیم که شورای شهرستان باشد تا از تمام نگاه‌های فعالی که درصحنه هستند دعوت به عمل آید تا ضعف‌هایی که در آن دوران کوتاه پنج‌ماهه داشتیم برطرف شود.

حسینی در رابطه با این ضعف‌ها مطرح کرد: برخی به دلیل عدم دعوت از آن‌ها گلایه داشتند، الآن فرصت و مجالی برای این مسئله به وجود آمده تا پیشنهاد‌ها موردتوجه قرار گیرد و حرکت پیشرفته و سامان‌یافته‌تری شکل گیرد.

وی درباره استفاده از چهره‌های تکراری در هیئت مشورتی جمنا توضیح داد: بنای ما بر این است تا رویکردمان جوان‌گرایی باشد از خانم‌ها و فعالان حاضر در شهرستان‌ها برای مشارکت دعوت به عمل آید. زمینه برای حضور چهره‌های جدید مهیا است ولی به‌هرحال نباید افراد پیشکسوت و باتجربه را کنار گذارد، استفاده از این افراد به‌عنوان‌ یک هیئت مشورتی که می‌تواند جنبه راهبردی هم داشته باشد، بدون مانع است. البته جوانان در شورای مرکزی حضور دارند.

این عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب چرایی استفاده از افرادی که سیاستشان با شکست مواجه شد را چنین بیان کرد: انتخابات گذشته با توفیقاتی همراه بود و ما موفق شدیم با یک کاندیدا در میدان انتخابات حاضر شویم. درصورتی‌که جبهه مردمی تشکیل نمی‌شد شاهد حضور چند کاندیدا از طرف اصولگرایان بودیم و مانند سال ۹۲ هرکدام در حد ۳ یا ۴ و ۵ میلیون رأی می‌آوردند، ولی در انتخابات ۹۶ کاندیدای اصولگرایان ۴۰ درصد از آرا را به خود اختصاص داد.

حسینی دراین‌باره افزود: برای اولین بار در تاریخ پس از انقلاب در برابر رئیس‌جمهور مستقر کاندیدایی، ۱۶ میلیون رأی آورد زیرا همواره در دور دوم رئیس‌جمهور مستقر تعداد آرا رقیب خیلی کمتر است.

وی در این خصوص که اصولگرایان در انتخابات اخیر به یک «تکرارمی‌کنم» آقای خاتمی شکست خوردند، تصریح کرد: تنها یک «تکرار می‌کنم» نیست، عوامل متعددی دخالت داشته، آن‌هم یکی از آن موارد است. بیشترین عامل تخریب بود که به‌وسیله آن رعب و وحشت به وجود آمد و آینده کشور را با حضور ابراهیم رئیسی توأم با مشکلات معرفی کرد.

این عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب در این رابطه که مشکل در گفتمان اصولگرایان است، توضیح داد: بدون شک باید با اقتضائات زمان عمل کنیم و ارتباطات با مردم گسترده‌تر شود. یکی از اشکالات این بود که حضور آقای رئیسی پس از نوروز قطعی شد و فرصت بسیار کم بود.
حسینی در خصوص وجود اشکال در رهبریت اصولگرایان اظهار داشت: سازوکاری که در نظر گرفته‌شده تلفیقی از بدنه اجتماعی و درراس آن‌یک شورای فقهی است که آن‌ها هم از شخصیت‌های قابل‌احترام مانند آیت‌الله موحدی کرمانی تشکیل‌شده است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این دکان وبازار تعطیل کنید برید تو خونه سبزی پاک کنین
      تحجر وگوته فکری مساوی مرگ سیاسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج