۶۹۰۸۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

حذف آبرومندانه فوتبال ساحلی ایران

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با وجود ارائه یک بازی پایاپای با روسیه از رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی تایئتی بازماند.

ایسنا: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با وجود ارائه یک بازی پایاپای با روسیه از رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی تایئتی بازماند.

دیدار تیم‌های فوتبال ساحلی ایران و روسیه در مرحله یک چهارم نهایی جام‌جهانی فوتبال ساحلی با پیروزی شش بر پنج روسیه به پایان رسید.

در دوازده دقیقه نخست این دیدار، بازی خوبی از سوی دو تیم ارائه شد که سهم ملی‌پوشان کشورمان دو گل بود. ارسال یک توپ بلند از سوی حسینی در دقیقه ششم برای مسلم مسگر، با چرخش دیدنی این بازیکن همراه شد و این توپ در کنج دروازه تیم ملی روسیه قرار گرفت. تا حساب کار یک بر صفر به سود ایران شود. در ادامه تلاش روسها برای به تساوی کشاندن کار با درخشش حسینی ناکام ماند و این ایران بود که در دقیقه دهم با شوت سر ضرب بلوک باشی به گل دوم رسید. اما این پایان کار نبود و روس‌ها موفق شدند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند.

در دقیقه یازدهم ایگور ارمین با یک شوت خوب موفق شد حساب کار را به دو بر یک تغییر دهد تا دوازده دقیقه نخست به پایان برسد.

اما در دوازده دقیقه دوم این دیدار، روسها بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و در دقیقه ۱۹ یوری کارشینیوف موفق شد تا گل تساوی این دیدار را با جا گذاشتن دو بازیکن ایران و یک شوت سنگین به ثمر برساند. در ادامه بازهم روس‌ها به گل رسیدند و در دقیقه ۲۲ بود که آنها از اشتباه حسینی و مدافعان ایران نهایت استفاده را کردند و پرمیتین موفق شد دروازه خالی ایران را براحتی و از فاصله‌ای نیم متری باز کند و به این ترتیب نتیجه بازی از دو بر صفر به سود ایران به سه بر دو به سود روس‌ها تغییر کرد اما تنها چند ثانیه لازم بود تا تیم ملی ایران بار دیگر کار را به تساوی بکشاند. فرید بلوک باشی موفق شد در همان دقیقه از روی یک ضربه پنالتی دروازه روس‌ها را باز کند و حساب کار سه بر سه شد.

در دوازده دقیقه سوم این دیدار، بازهم تیم ملی ایران بود که به گل رسید. درحالیکه تنها چند ثانیه از آغاز بازی گذشته بود، مسگر ضربه کرنر ایران را به زیبایی و به صورت مستقیم وارد دروازه روسیه کرد تا حساب کار ۴ بر ۳ به سود تیم ملی ایران شود اما تنها یک دقیقه بعد رومانوف با یک شوت سنگین بار دیگر کار را به چهار بر چهار تغییر داد.

بعد از این گل و در حالی‌که بازی بصورت پایاپای دنبال می‌شد، این روسها بودند که در دقیقه ۲۷ از غفلت مدافعان ایران استفاده کردند و مهاجم این تیم با یک بغل پای ساده، توپ را از کنار حسینی وارد دروازه ایران کرد و به این ترتیب نتیجه بازی ۵ بر ۴ به سود روسیه شد.

پس از این گل، تیم ملی ایران همه تلاشش را کرد تا بازی را به تساوی بکشاند و برگردان دیدنی و فوق‌العاده احمد‌زاده در دقیقه ۳۳ گل تساوی بخش ایران را به همراه داشت. اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۳۴، دیمیتریو شیشیل برای روسیه گل ششم را روی یک شوت به ثمر رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      درود به شرف و غیرتشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج