جاباما
۶۹۰۸۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لوکاکو: بازیکنان یونایتد خودشان را پنهان می‌کردند

روملو لوکاکو، مهاجم منچستریونایتد، پس از حذف تیمش از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد بعضی از هم تیمی هایش را زیر سوال برد.

ورزش سه: روملو لوکاکو، مهاجم منچستریونایتد، پس از حذف تیمش از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد بعضی از هم تیمی هایش را زیر سوال برد.


منچستریونایتد شب گذشته در الدترافورد 2-1 مغلوب سویا شد و با توجه به تساوی 0-0 در دیدار رفت، از دور رقابت های لیگ قهرمانان کنار رفت. لوکاکو معتقد است که بعضی از بازیکنان تیمش در این دیدار نمایش همیشگی شان را ارائه نمی دادند.

لوکاکو: بازیکنان یونایتد خودشان را پنهان می‌کردند


او به خبرنگاران گفت:" بعضی از بازیکنان در زمین مخفی می شدند. ما بازی را خوب شروع کردیم اما پس از آن اجازه دادیم تا آنها کنترل بازی را در دست بگیرند.

ما چند موقعیت نصفه و نیمه داشتیم اما نتوانستیم گل بزنیم و پس از آن، آنها به گل رسیدند. از آن لحظه ما تلاش کردیم به بازی برگردیم اما آنها گل دوم را زدند که ضربه بزرگی به ما بود. ما تا پایان تلاش کردیم اما کافی نبود.


باید بهتر بازی می کردیم؛ به خاطر کیفیتی که در تیم داریم. ما باید صعود می کردیم اما شایسته آن نبودیم زیرا به اندازه کافی خوب بازی نکردیم.

ما باید زودتر گل می زدیم؛ شاید در نیمه اول با موقعیت های نصفه و نیمه ای که داشتیم. امروز پاس های آخر خیلی خوب نبود. ما همیشه در موقعیت مناسب بودیم؛ اما پاس هایی که به هم می دادیم، خوب نبود و این کار ما را تمام کرد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج