جاباما
۶۹۰۸۳۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

درختان غرب تهران آماده فصل بهار شد

درآستانه نوروز۹۷ کلیه درختان منطقه ۵ روغن پاشی ، کوددهی و سم پاشی شد.

خبرگزاری ایسنا: درآستانه نوروز۹۷ کلیه درختان منطقه ۵ روغن پاشی ، کوددهی و سم پاشی شد.

علیرضا علی بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۵ از اقدامات حفظ و نگهداری مناسب تر و تقویت درختان با عملیات روغن پاشی و کوددهی در سطح منطقه خبر داد و گفت: طبق دستوالعمل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران به منظور پیشگیری و کنترل آفت سفید بالک ، اداره فضای سبز منطقه ۵ اقدام به تامین و تهیه نهاد های لازم (روغن، تله‌های زرد،صابون های گیاهی و.....) کرد که این اقدام با برنامه ریزی و زمان بندی مشخص ، به تفکیک نواحی انجام می شود.

بخشی افزود: با هدف تقویت درختان چنار و کاهش زوال و زردی درختان در فصل بهار اداره فضای سبز اقدام به استفاده از روش چالکود با کودهای npk و آهن جهت سر سبزی وبهبود رشد رویشی درختان جهت افزایش سبزینگی فضای سبز منطقه کرده است.

آماده باش نواحی هفتگانه منطقه۵ پایتخت در پیشواز نوروز ۹۷

سید محسن اسدی شهردار منطقه ۵ در پیشواز نوروز ۹۷ نیز از آمادگی کامل نواحی هفتگانه درحوزه های خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمرانی، اجتماعی و فرهنگی ، ترافیک و ... با برگزاری جلسات مقدماتی درقالب سرفصل های مشخص با استفاده از همه تجهیزات و امکانات شهری خبر داد .

وی ادامه داد: شهرداران نواحی هفتگانه در حوزه امورشهری بر شستشوی المان ها ، گل آرایی ، آذین بندی محورهای اصلی و میادین و پاکسازی جداره های شهری براساس طرح پاس نگهداشت شهراشاره کردند.

شهردار منطقه ۵ ادامه داد: با استفاده از این طرح منطقه به ۹۸ بخش تقسیم شده که درهر بخش برای رصد مشکلات شهری ، ناظر عملیاتی مسائل را به ناحیه مربوطه گزارش داده تا با اولویت بندی در رفع مسائل در دستور کار اجرایی قرار بگیرد .

اسدی افزود : با استفاده از همه پتانسیل ها کلیه نقاط رصد شده با مشارکت پیمانکاران رفع نقص می شود و اجرای این طرح باعث افزایش زمان ماندگاری پاکسازی و مدیریت زمان برای انجام وظایف خواهد شد.

وی گفت: در حوزه اجتماعی نیز نواحی هفتگانه مجری برنامه‌های شادی بخش در سرای محلات هستند که با همکاری شورایاران در ۲۹ محله ۲۹ جشن نوروزی با نوروزخوانی از ۲۶ اسفند ماه فضای شادی برای همشهریان مهیا می کنند و نواحی ۷ گانه در بخش فنی و عمران با اولویت بندی مراکز جمعیتی ( مراکز تفریحی و بوستان ها ) که تردد بالا دارد ۴۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابرمنطقه را لکه گیری کرده است.

اسدی از ساماندهی بساط گستران و آزادسازی معابربرای تسهیل تردد شهروندن خبر داد و گفت: در این ایام دوربین های کنترل ترافیک نیز بیش از پیش با رصد کل منطقه معضلات معابر و بزرگراهی را رصد و برای رفع مشکلات به نواحی اطلاع رسانی می کنند.

وی از ادامه فعالیت های پیشواز نوروز تا ۳۰ فروردین ماه خبر داد و گفت : گروه های نظافت شهری در قالب اکیپ های منظم و منسجم که هر کدام حامل پیام های نوروزی است و با نظافت و شستشوی سطح منطقه به شهروندان و مسافران نوروزی خدمت رسانی می کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، شهرداران نواحی هفتگانه، آمادگی کامل برای انجام وظایف محوله با کیفیت مطلوب در بخش های مختلف را با هدف رضایت شهروندی و آماده سازی شهر برای ورود به سال جدید را اعلام کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اوا یادتون رفت قطعشون کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج