۶۹۰۸۸۹
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

برانکوی مدل جدید؛ مالکیت فدای نتیجه

 پرسپولیس مقابل الوصل کمترین مالکیت توپ را رقم زد و رکوردی عجیب را در درصد مالکیت و تعداد پاس ثبت کرد.

وبسایت نود: پرسپولیس مقابل الوصل کمترین مالکیت توپ را رقم زد و رکوردی عجیب را در درصد مالکیت و تعداد پاس ثبت کرد.

اگر هر فرمول و تاکتیکی برای محافظه‌کارانه‌تر بازی کردن وجود داشته باشد قطعا برانکو به آن دست پیدا کرده و از آن استفاده می‌کند. در ادامه بعضی از تصمیماتی که در این مدت انتقادات زیادی را بدنبال داشته است در بازی مقابل الوصل بازی متفاوتی ارائه داد.

یکی از نقاط قوت استقلال در دو، سه بازی اخیر لیگ و آسیا این بوده که آنها توپ و مالکیت را به حریف داده و با گرفتن زمین توانستند در بازی‌های حساس این ماه نتایج خوبی بگیرند. برانکو هم حالا گویا قصد دارد این مدل از بازی را امتحان کند. مالکیت پرسپولیس در بازی مقابل الوصل باورنکردنی بود. مالکیت ۳۵درصدی برای تیمی که در بازی رفت مقابل الوصل ۶۸ درصد مالکیت توپ داشته است و میانگین مالکیت توپش در لیگ برتر ایران حدود ۶۰درصد بوده است. ۳۵درصد، میزان مالکیتی است که پرسپولیس برانکو پیش از این نه تنها در بازی‌هایی که برنده از میدان خارج شد تجربه کرده بود و نه حتی در بازی مقابل السد که با سه گل نتیجه را واگذار کرد. پرسپولیس در برابر تیمی که ژاوی را در اختیار داشت مالکیت به مراتب بیشتری را داشت.

در بازی مقابل الوصل بهترین پاسور پرسپولیس حسین ماهینی بود. بازیکنی که فقط ۲۸ بار هم‌تیمی‌هایش را صاحب توپ کرد. اعداد این بازی پرسپولیس آنقدر عجیب بود که متعلق‌بودن آنها به تیم برانکو قابل حدس نبود. در نهایت هم برانکو به هدف خودش رسید و با یک گل برنده میدان شد. بردی که احتمالا برای برانکو شیرین خواهد بود و او را به استفاده از شیوه جدید بیشتر ترغیب خواهد کرد. اتفاقی که احتمالا گل‌های تیم برانکو را کمتر و نتیجه‌گرایانه‌تر می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شب دراز است وقلندر بیدار هر چی ما میگیم پرسپولیس ضعیف شده شماها فقط حرف خودتون رو میزنید دوستان واقعا کله شون کردن زیر برف ناجور این تیم تو این بازیها هرچی برد داره از خلاقیت جبال حسینیه که نمیذاره خط دفاعی اشتباه کنه ویکی دوتا بازیکن دیگه ولی تو بازی با تیمهای قوی تر دیگه جلال به تنهایی کاری نمیکنه بازیکنا وبرانکو اشباع شدن احتیاج به یه شوک دارن بعد معلوم میشه کت تن کیه جناب مفسر که از هر نوع بازی هر جور دوست داری برداشت میکنی.

    • امیر علی مودی کارشناس فوتبال از مازندران

      اینگونه نگو فرانکو معنی ترسیدی میده درسته برانکو هم برانکو های قدیم که دستش رو نشده بود ولی خودمونیم پول فوسول مربی اگه مربی باشه با مدیریت اصلا نباد بذاره که دستش رو بشه تو بلد نبودی حرفه ای کاری کنی مثل ایرانی ها شدی دیگه چیزی بلد نیستید درسته که علم فوتبال نهایت نداره ولی تو که دیگه بیشتر از این بلد نیستید به خاطر اینه که آماتوری از کی روش میتونستی خیلی چیزا یاد بگیرید لوس بازی وقهربازی وبچه بازی تو که تمومی نداره مثل حکایت مسلمون که داری با پونزده میلیون هوادار لج میکنی تو از اون ادمایی بودی که با همکارهات تو کرواسی سر هر موضوع کوچکی میگفتی قهر قهر تا روز قیامت به هر حال تموم شدی استقلال ببین چقدر حرفه ای شده باور کن ده بار الان بازی کنید بت هم هر ده بازی را اس اس میبره شفر خیلی هنر داره از تو خیلی جلوتراست ارز نظر مربی گری اصلا قوبل قیاس با شفر نیستی ببین مونده که سال دیگه تیمی تو آسیا درست کنه که قهرمانیش تو آسیا حتی اگر شفر از تیم بده حالا حالا ها ادامه داشته باشه سبک بازی اس اس حتی تو آسیا خیلی خیلی حرف برا گفتن داره تو ایران که الان رقیب نداره یعنی تو ایران الان هیچ تیمی نیست که بتونه بیست دقیقه بیشتر جلو استقلال بازی کنه واقعا تعصب تو حرفام معنی نداده واقعیت را میگم شفر گفته این آخری ها میخوام یک اثر جاودانی از خودم به جا بذارم تو استقلال هم که امسال هم قرار داد میبندم واسه همین خاطره که فقط این بازیکنهای ایرانی دوسه تا خارجی باتیمی مثل اس اس میتونه کاری کنه که اثری جاودانه از فن مربی گری در پیشرفت یک تیم که شانس اس اس شده تو دنیا از خودم جا بذارم از هیچ تیمی هم غیر ابی تو اسیا این کارا بر نمیاد همونی که گفتم شاه کلید این ماجرا بچه های تیمم هستم که عاشق غیرتشون شدم ودر توئیت خودم چندین وچند بار همت این بچه ها رابه آلمان گزارش دادم

      پاسخ ها

      • ۶ تایی ۴ تا خور

        زر زیادی زدی ها.

    • مهرداد س

      بازیهای زیبا از پرسپولیس کم ندیدیم اما برانکو هم حق داره نمیشه همیشه با یک روش بازی کرد باید سیستمهای جدید رو هم بکار بگیره همین کار رو اگر شوفر بکنه به به چه چهش میکنن و کلی تفسیر در مقام والای ایشون مینویسند فوتبال برد داره باخت هم داره مگر با همون شیوه فوق هجومی پارسال باخت نداشتیم مگر در نینه نهایی حذف نشدیم؟ تا زمانیکه تیم بردهای مستمر داره به تیم برنده ایراد نمیگیرند

    • بدون نام

      باز این نویسنده کیسه کش تیتر زد. با با اینجور که شما میگی اسدقلال قشنگ بازی کردو ۷ تا به العین زد انتقام گرفت ولی پرسپولیس نتیجه نگرفته .بس کن کیسه کش❤❤❤❤❤❤

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج