۶۹۰۹۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آذری: بازیکنان ذوب‌آهن از اسب غرور پیاده شوند

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: امیدوارم بازیکنان تیم فوتبال ما در بازی با الدحیل قطر از اسب غرور پیاده شده باشند.

خبرگزاری فارس: سعید آذری در مورد شکست ۳ بر صفر مقابل الوحده امارات گفت: فکر می‌کنم تفکری که بر تیم ما حاکم شده بود تفکر از پیش برنده بود. بازیکنان ما تصور می‌کردند چون ۲ گل در فولاد شهر به الوحده امارات زده‌اند و ۳-۴ موقعیت خوب در آن بازی داشته‌اند در امارات هم به راحتی این تیم را شکست می‌دهند. در ابتدای مسابقه هم دو سه موقعیت خوبی گلزنی خلق کردند اما روی یک غافلگیری گل اول را خوردند. بعد از گل هم برای جبران آن حمله کردند که ۲ گل دیگر دریافت کردیم.

وی افزود: فکر می‌کنم بازیکنان ذوب‌آهن مقهور غرور‌شان شدند بازی که فکر می‌کردند آسان است را باختیم و مقابل الوحده ساده‌انگارانه بازی را دنبال کردیم. البته فوتبال فراز و نشیب دارد و شکست هم جزیی از فوتبال است و تیمی ۳ امتیاز را می‌گیرد که تیزهوش‌تر وکوشاتر باشد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: سرنوشت صعود از گروه هنوز در دست خودمان است اگر بتوانیم الدحیل قطر را روز ۱۴ فروردین در ورزشگاه فولادشهر شکست بدهیم کار صعود را در فولادشهر به پایان می‌رسانیم البته بازیکنان فوتبال ما باید از اسب غرور پیاده شوند تا دیگر بحث صعودمان به بازی روز ۲۸ فروردین نکشد.

وی در مورد شرایط کلی این باشگاه در سال ۹۶ عنوان کرد:‌ در سالی که روبه اتمام است از جمیع جهات ذوب‌آهن کارش را خوب انجام داد با وجود تمام مشکلاتی که داشتیم در اکثر رشته‌ها موفق عمل کردیم تیم فوتبال بزرگسالان ما در سال ۹۶ کارش را با نایب قهرمانی به پایان رساند. در فوتبال پایه هم عملکرد موفقیت‌آمیزی داشتیم و قهرمان لیگ برتر امیدها و قهرمان ۱۵ ساله‌های کشور شدیم. در ورزش بانوان هم عملکردمان خوب بود.

آذری با اشاره به توسعه فضای ورزشی در باشگاه ذوب‌آهن عنوان کرد: در رشد و توسعه فضای ورزشی هم کارهای مهمی انجام دادیم که حتی می‌تواند الگویی برای سازمان‌های ورزشی کشور شود. ۶۳ روزه پروژه‌ای را به پایان رساندیم خدا را شکر می‌کنم که با وجود همه مسائل و مشکلات سال خوبی را پشت‌سر گذاشتیم. در فوتبال هم در دور برگشت از نظر نتیجه‌گیری هنوز تیم صدرنشین هستیم. ۲۰ درصد پایانی مسابقات مهم‌ترین درصد است. امیدوارم که در لیگ قهرمانان آسیا هم از گروه‌مان صعود کنیم و هم به جمع هشت تیم برتر آسیا برسیم. عملکردمان در سال ۹۶ به مراتب بهتر از سال ۹۵ بوده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد وضعیت تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی گفت: ما با امیر قلعه‌نویی صحبت کردیم و پیشنهاد تمدید قرارداد را هم به او داده‌ایم اما قلعه‌نویی به ما گفت در حال حاضر تمرکزش روی بازی‌های باقی مانده در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا است و در موعد مناسب مذاکره برای تمدید قرارداد را انجام می‌دهد.

آذری با تشکر از مدیران کارخانه و باشگاه ذوب‌آهن عنوان کرد: من باید در پایان سال ۹۶ ابتدا از ورزشکاران و پرسنل باشگاه ذوب‌آهن که همواره برای موفقیت تلاش کردند تشکر کنم. از امیر قلعه‌نویی و همکارانش هم سپاسگزار هستم. تمامی تیم‌های ورزشی ذوب‌آهن و تیم فوتبال ما تمام تلاش‌شان را برای موفقیت انجام داده‌اند از هیأت مدیره کارخانه ذوب‌آهن و جناب احمد صادقی مدیرعامل محترم کارخانه و همچنین اعضای هیأت مدیره فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن هم که همواره ما را حمایت کردند تا ذوب‌آهن در عرصه ورزش کشور جایگاه مناسب خود را حفظ کند تشکر می‌کنم. ضمن اینکه باید از رسانه‌ها هم تشکر کنم که در سال ۹۶ به خوبی اخبار باشگاه ذوب‌آهن را پوشش دادند. از رسانه‌های نوشتاری، دیداری، شنیداری و خبرگزاری‌ها و همه هواداران و مردم ورزش دوست ایران تشکر می‌کنم و سال جدید را پیشاپیش به آنها تبریک می‌گویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج