۶۹۰۹۲۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تيام: ديدن ٩٠ هزار نفر براي من بی‌سابقه بود

مهاجم خارجی استقلال با لذت خاصی از هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی گفت.

وبسایت روزنامه گل: مامه ‌باباتیام مهاجم خارجی استقلال با لذت خاصی از هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی گفت. او معتقد است که آنها بی‌نظیر هستند و حمایت خوبی را از تیم‌شان انجام می‌دهند. با تیام درخصوص تساوی مقابل العین و گلزنی‌اش در ورزشگاه آزادی همکلام شدیم.


تساوی تلخی را مقابل العین امارات به دست آوردیم.


خب فکر می‌کنم تیم ما در نیمه اول بسیار عالی ظاهر شد و می‌توانست حتی گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند. اما در نیمه دوم ناخواسته کمی عقب‌نشینی کردیم که دلیل آن را نمی‌دانم البته این را هم بگویم در همان نیمه دوم هم باز هم می‌توانستیم به گل برسیم اما با یک ضدحمله گل تساوی را دریافت کردیم. در کل فکر می‌کنم العین یکی از تیم‌های خوش‌شانس گروه ماست که هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت مقابل استقلال شکست نخورد.


خیلی‌ها می‌گویند استقلال برای حفظ برد در نیمه دوم عقب‌نشینی کرد.


اصلا چنین چیزی نیست، هیچ‌گاه مربیان از ما نخواستند که این کار را انجام دهیم، حتی ما در تمرینات هم بیشتر روی حمله کار می‌کنیم و همانطور هم که دیدید کادر فنی نیروهای تهاجمی را بیشتر به زمین فرستاد.


در این بازی موفق به گلزنی شدید.


خیلی دوست داشتم در ورزشگاه آزادی گلزنی کنم زمانی که وارد ورزشگاه آزادی شدم قبل از بازی هواداران خیلی به من لطف داشتند و به من گفتند تلاش می‌کنم در بازی امروز گلزنی کنم که این امر اتفاق افتاد و گل زدن برای استقلال لذت خاصی دارد. همانطور که دیدید حدود ۹۰ هزار نفر به ورزشگاه آزادی آمده بودند که در فوتبال بی‌سابقه است. این نشان می‌دهد که ما کار سختی در پیش داریم و همیشه باید برای رضایت هواداران تلاش کنیم.


در اواسط نیمه دوم دچار آسیب‌دیدگی شدید.


چیز خاصی نیست و با فیزیوتراپی برطرف خواهد شد.


سرمربی العین در کنفرانس خبری اعلام کرد از داخل ایران اطلاعاتی را در اختیار او قرار دادند.


فکر نمی‌کنم چنین موضوعی صحت داشته باشد. استقلال در این بازی بدشانس بود که نتوانست امتیاز لازم را کسب کند چون همانطور که دیدید العین موقعیتی برای گلزنی نداشت. آن یک موقعیت هم روی خوش‌شانسی نصیب این تیم اماراتی شد.


فکر می‌کنی شانس صعودتان کمتر شد؟


اصلا چنین چیزی نیست ما اگر بتوانیم الریان را در تهران شکست دهیم به عنوان تیم اول از این گروه صعود خواهیم کرد.البته با این هوادارانی که ما داریم این اتفاق دور از دسترس نیست. فکر می‌کنم العین هم در این گروه مدعی است و می‌تواند یکی از تیم‌های صعودکننده باشد


از چه زمانی به تعطیلات خواهی رفت؟


باتوجه به اینکه عید نوروز ایرانیان است با کسب اجازه از کادر فنی چند روزی به تعطیلات خواهیم رفت اما تلاش می‌کنم به زودی خانواده‌ام را به ایران بیاورم تا از جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی ایران بازدید کنند. چون در این مدت خیلی از کشور شما تعریف کردم.


سرمربی تیم‌تان این روزها از تو خیلی تعریف می‌کند.


خب من خیلی انگیزه داشتم به ایران بیایم شناخت خوبی هم از آقای شفر داشتم و تمام تلاشم را برای موفقیت به تیم انجام می‌دهم. کاش العین را می‌بردیم چون مستحق آن بودیم.


شنيده مي‌شود مصدوميتت جدي است.


روز گذشته از ناحيه همسترينگ دچار آسيب‌ديدگي شدم كه با ام آر آي مشخص شد دچار كشيدگي شده و بايد چند وقتي را استراحت كنند. پزشكان مي‌گويند چهار هفته از ميادين دور هستيم اما تمام تلاشم را مي‌كنم تا به بازي برابر الريان برسم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه داداش استقلال پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج