جاباما
۶۹۰۹۸۵
۱۴ نظر
۵۰۲۵
۱۴ نظر
۵۰۲۵
پ

طنز؛ لووِر، لووور، لوزِر، لودر، لواسان، لعیا زنگنه و...!

محمدرضا ستوده در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: همان‌طور که حتما تا الان دیده‌اید اکبر رنجبرزاده یکی از اعضای هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی مجبور شد کلمه «لوور» را تلفظ کند ولی متاسفانه موفق نبود. او در ۵۲ سال عمر با عزت خود تلاش کرده بود که با این کلمه مواجه نشود ولی متاسفانه چرخ روزگار این دو را مقابل یکدیگر قرار داد.

محمدرضا ستوده در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: همان‌طور که حتما تا الان دیده‌اید اکبر رنجبرزاده یکی از اعضای هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی مجبور شد کلمه «لوور» را تلفظ کند ولی متاسفانه موفق نبود. او در ۵۲ سال عمر با عزت خود تلاش کرده بود که با این کلمه مواجه نشود ولی متاسفانه چرخ روزگار این دو را مقابل یکدیگر قرار داد.

او ابتدا کار خود را با لووُر و لووِر آغاز کرد و با لووووور و لوبر ادامه داد. وی همچنین در این میان کلمات دیگر را هم بی‌نصیب نگذاشت و با مهارتی خاص و به طور پارتیزانی «سوربُن» را سوربِن و «موزه» را مُزِه تلفظ کرد. خبرها حاکی از این است که او همچنان تلاش می‌کند تا کلمه لوور را تلفظ کند ولی متاسفانه موفق نبوده است. آتش‌نشانی، هلال احمر و نیروهای امدادی به محل اعزام شده‌اند تا این نماینده را از این بحران ناجور نجات دهند. رییس ستاد بحران کشور گفته است: اگر این نماینده تا پایان امشب نتواند این کلمه را تلفظ کند، «تکاورهای کلاه سبز» ارتش وارد عمل خواهند شد و به جای ایشان این کلمه را ادا خواهند کرد. او هم‌اکنون نیز در حال تلاش است و با ادای کلماتی مانند‌ لووَر، لوبَر، لودِر، مُتِبَلوِر، لوزِر، لونه، لواسان، لواشک، لوفتانزا، لیلا فروهر، لندن، لبالب و حمید لولایی همچنان شانس خود را برای تلفظ «لوور» امتحان می‌کند.

یکی از بزرگ‌ترین شانس های استیون هاوکینگ این بود که مُرد و این اتفاق را ندید که در جهانی زندگی می‌کند که عضو هیات رییسه پارلمانی یک کشور نمی‌تواند لوور را تلفظ کند.

از مردم اسدآباد همدان خواهشمندیم در انتخابات‌های آینده دقت بیشتری به خرج دهند و به افراد توانمندتری رای دهند. زیرا مجلس جایی است که حتی ممکن است نمایندگان مجبور شوند از کلماتی مثل قسطنطنیه و پروپاگاندا استفاده کنند. خبرهای غیررسمی حاکی از این است که تعدادی از نمایندگان مجلس رنجبرزاده را دوره کرده‌اند و از او می‌خواهند کلمه «آگراندیسمان» را تلفظ کند. او نیز سرش را میان دو دست خود گرفته و جیغ می‌کشد.

امانوئل ماکرون رییس‌جمهور‌ فرانسه در توئیتی گفته: اگر این نماینده مجلس تا سه روز آینده موفق به تلفظ نشد، نام موزه لوور را به موزه رنجبرزاده تغییر می‌دهیم تا ایشان بتواند آن را تلفظ و از این بحران عبور کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن عباس زاده

      در جامعه اینگونه دانشمندان بسیارند ولی هنوز کشف نشده اند و هنوز امکانات در اختیارشان قرارنگرفته که بتوانند خود را معرفی کنند .مشت نمونه خروار را میتوان در اینگونه مواقع به کار برد.

      پاسخ ها

      • حسن عباس زاده

        بقیه مطلب؟

    • بدون نام

      این اتفاقات بخاطر نداشتن مطالعه در طول روز است. سرانه مطالعه در ایران نزدیک به صفر است. اگر ما روزانه لااقل ربع ساعت کتاب می خواندیم اینطور با کلمات ناآشنا نبودیم

    • بدون نام

      در ظاهر کمدیه ولی در واقع یه تراژدیه وحشتناکه
      اینا تو عمر با عزت شون لای یه کتاب رو باز نکردن و شدن جزو مسئولین این مملکت
      و البته که اصلا عجیب نیست

    • بدون نام

      وااااای عالی بود :)

    • حسن عباس زاده

      دولت فرانسه جایزه ای برای نماینده محترم مجلس با ادای کلمه موزه لوور باید در نظر بگیرد زیرا کسانی که از وجود این موزه خبر نداشتند بخصوص کودکان با این موزه و کشور فرانسه آشنا شدند بهمین خاطر جهت قدردانی فرانسه از این نماینده پارلمان قرارشد تندیسی از طلا از ایشان تهیه و در قسمت ورودی نصب کنند تا بدینوسیله از ایشان و زحماتشان قدردانی شود.نکته دیگر این که فهمیدیم که متونی که در مجلس توسط بعضی از نمایندگان خوانده میشود توسط دیگران تهیه میشود و آنها حتی یکبار قبل از سخنرانی متن را نخوانده اند.حثی حاجی فیروزها هم شعر خود را چند بار تمرین میکنند و سپس به سر چهار راه میخوانند.نتیجه اخلاقی این که من چقدر بدبختم که نماینده نشدم که شب عیدی بتوانم چند کیلو آجیل برای حفظ آبرو تهیه کنم

    • بدون نام

      اینا باید از کلاس اول شروع کنن

    • بدون نام

      یه عالمه شب عیدی خندیدم. ولی در اصل گریه داره. حالا ببینید قوانین کجا وضع میشه

    • بدون نام

      بیخود نیست که ما این قدر خوشبختیم از صدقه سر این آقایان نخبه است

    • بدون نام

      تا اینان به‌عنوان نماینده ومسول هستند هیچ تغیری حاصل نخواهد شد وهرروز بدتر از دیروز خواهد بود

    • مریم

      حساب کن از این پدیدهها زیادن ...

    • حمید وفا

      اقا اینا که مهم نیست مهم اینه که موقع انتخابات قولهای دروغ بدن ....

    • فتانه

      ژن خوب داشتن اینجوریه

    • بدون نام

      اصلا جای تعجب نیست مملکت به روز افتاده. از بس مدارک کیلویی زیاد شده بعضی از مدارک نیز که معادل سازی میشود. وااااای از این. ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج