جاباما
۶۹۱۱۶۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

حضور رضایی و غیبت قرمزها در تمرین تیم ملی

۵ بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در نخستین تمرین تیم ملی ایران غایب بودند.

خبرگزاری تسنیم: دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار با تیم‌های ملی سیرالئون، تونس و الجزایر امروز از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

* از ۲۲ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی ۱۷ بازیکن در تمرین حضور داشتند و ۵ ملی‌پوشان پرسپولیس به نامإ‌های سیدجلال حسینی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری و علی علیپور در تمرین تیم ملی غایب بودند و با نظر سرمربی تیم ملی در آکادمی ملی فوتبال به صورت اختصاصی و جدا تمرین کردند.

* یک گروه خبری از کشور سوئد برای تهیه مستند از تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده‌سازی جام جهانی ۲۰۱۸ در تمرینات تیم ملی حضور یافته و از نحوه تمرین و حواشی آن فیلمبرداری کردند. این گروه روز گذشته با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران و جواد نکونام بازیکن سابق تیم ملی مصاحبه کردند.

* تمرین با ۱۰ دقیقه تاخیر آغاز شد. بازیکنان زیر نظر کی‌روش تمرینات خود را آغاز کردند و در ادامه به حرکات کششی و نرمشی همراه با توپ کارهای ترکیبی و پاسکاری، فوتبال در دروازه‌های کوچک و فوتبال درون تیمی و در پایان هم به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* کی‌روش یکدست لباس مشکی و دستیاران او هم لباس آبی بر تن داشتند. ۴ دروازه‌بانان تیم ملی ایران به نام‌های علیرضا بیرانوند، حامد لک، رشید مظاهری و سیدحسین حسینی زیر نظر مربی دروازبانان به تمرینات اختصاصی پرداختند.

*کاوه رضایی و رامین رضاییان دو بازیکن لژیونر دعوت شده به اردوی تیم ملی در تمرینات تیم ملی حضور داشتند و زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرین پرداختند و مورد استقبال همبازیان خود نیز قرار گرفتند.

* مهدی ترابی مهاجم تیم ملی کشورمان امروز به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت.

* سباستین دستیار کی‌روش که برای مراحل درمان و مداوای اشکان دژآگه به کشور انگلیس سفر کرده در تمرین امروز تیم ملی غایب بود.

* تمرینات تیم ملی کشورمان برای دیدار مقابل تیم ملی سیرالئون فردا هم پیگیری خواهد شد. تیم ملی روز شنبه آینده از ساعت ۱۵:۳۰ در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی مقابل این تیم قرار می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • M. f

      اوه اوه چه بازی سختی با قهرمان جهان بازی داریم خدا بخیر کنه فک کنم 120هزار تماشاگر بره استادیوم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج