۶۹۱۲۲۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آموزش رایگان مهارت آموزی در کرمان

استاندار کرمان از اجرای طرح آموزش رایگان مهارت آموزی در استان کرمان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: استاندار کرمان از اجرای طرح آموزش رایگان مهارت آموزی در استان کرمان خبر داد.

«علیرضا رزم‌حسینی» عصر امروز ۲۴ اسفندماه در جلسه مشترک مجمع نمایندگان با کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان با اشاره به طرح های اجرایی شده در استان در حوزه اشتغال اظهار کرد: نیاز به ایجاد اشتغال بیشتری در استان کرمان داریم که در این راستا برنامه عملیاتی دیگری را برای سال آینده در نظر داریم.

استاندار کرمان به اجرای طرح کارورزی در کشور اشاره و با تایید این طرح اظهار کرد: طرح کارورزی یکی از اقدامات بسیار خوب و هدف گذاری شده درست کشور در حوزه اشتغال است که در این راستا ۳ عنصر آموزش، کارفرما و اشتغال در نظر گرفته شده است و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می خواهیم که این طرح را در سال اینده در مجلس شورای اسلامی پیگیری کرده و ما نیز در استان کرمان به دنبال افزایش سهم استان در سال آینده هستیم.

وی با تأکید بر این‌که رسانه ملی، مطبوعات و خبرگزاری‌های استان باید اطلاع رسانی لازم از این طرح را داشته باشند اظهار کرد: یکی از برنامه های جدی استان در سال آینده آموزش رایگان مهارت آموزی در استان کرمان است که از سازمان صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، جهادکشاورزی و ... می خواهیم واحدهای تولیدی را موظف به اجرای این کار کنند که در این راستا ۱۰ درصد از مالیات بر ارزش افزوده واحدها به حوزه اموزشی ارایه خواهد شد

رزم حسینی با تشریح اقدامات مهم و تاثیرگذار دولت تدبیر و امید تصریح کرد: نرخ تورم ۴۰ درصدی در ابتدای این دولت هم اکنون به ۱۰ درصد کاهش یافته است که در این راستا دولت هزینه های بسیاری را پرداخت و متحمل شد و می توان امروز این کاهش و در نتیجه کنترل تورم را یکی از کارنامه های درخشان دولت تدبیر و امید دانست.

احمد حمزه نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: ایجاد شغل در شرایط کنونی در مشاغل سنگین برای کشور بسیار پرهزینه خواهد بود این در حالی است که این ایجاد اشتغال در حوزه های خرد و کشاورزی بسیار راحت خواهد بود و برای حل معضل بیکاری کشور راهی جز این نداریم.

وی با تاکید بر اینکه تولید اضافه نیازمند بازارهای جدید و در نتیجه ارتباط مناسب با بازارهای جهانی است اظهار کرد: یکی از اقدامات جدی دولت برای حل معضل بیکاری در کشور و حتی استان کرمتان حمایت از سرمایه گذار و کارافرینان است که باید همت بیشتری را در این راستا داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج