۶۹۱۲۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انجام ۳۵ هزار پرواز در نوروز ۹۷‌

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، از آماده‌سازی فرودگاه‌ها و بررسی باند و سیستم‌های ناوبری برای خدمت‌رسانی مناسب به مسافران نوروزی خبر داد.

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، حسین اسفندیاری با اشاره به فعال شدن ستادهای نوروزی فرودگاه‌های کشور از ۱۸ بهمن امسال، گفت: از همان تاریخ دستورالعمل آمادگی فرودگاه‌ها برای تسهیل سفرهای نوروزی ابلاغ شد.

وی گفت: بر اساس این دستورالعمل، فرودگاه‌ها محیط‌های مناسبی برای سفرهای نوروزی خواهند بود، از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ زمان سفرهای نوروزی است و برای استقبال از این سفرها در فرودگاه‌های کشور اقداماتی مانند آمادگی فنی و عملیاتی و بررسی دوره‌ای دستگاه‌ها انجام شده است.

اسفندیاری افزود: زیباسازی و آراستگی محوطه‌های فرودگاهی انجام‌ و نقص‌های ترمینال‌ها برطرف شده است؛ بازرسانی نیز به طور مستمر در حال بررسی اجرای ۲۹ ماده دستورالعمل ابلاغی در قالب چک لیست هستند و نتیجه را منعکس می‌کنند.

وی همچنین از هماهنگی مدیران فرودگاه‌ها با شرکت‌های هواپیمایی و هندلینگ‌ها برای آمادگی بیشتر جهت بررسی نقص‌ها و پیشگیری از ابطال پروازهای نوروزی خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در نوروز ۹۷ حدود ۳۵ هزار پرواز با ۴.۵ میلیون مسافر داشته باشیم.

قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور فرودگاه‌ها افزود: سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۰۶۹ ویژه ارتباط با تمام فرودگاه‌های کشور فعال شده است و پیشنهادات، انتقادات و پیام‌های مسافران را دریافت و پیگیری می‌کند.

وی‌ گفت: پورتال نوروزی فرودگاه‌ها یک مرجع کامل و کارآمد برای دریافت اطلاعات فرودگاه‌های کشور است که مسافران برای آگاهی از شرایط و وضعیت پروازها و نرخ کالاها و خدمات فرودگاهی و نیز جاده‌های دسترسی به فرودگاه می‌توانند به آن مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج