جاباما
۶۹۱۳۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حریری: اسرائیل، تهدید اصلی علیه لبنان است

نخست وزیر لبنان تاکید کرد که "اسرائیل" همچنان تهدید اصلی علیه امنیت لبنان است و باید از نقض تمامیت ارضی این کشور دست بردارد.

خبرگزاری ایسنا: نخست وزیر لبنان تاکید کرد که "اسرائیل" همچنان تهدید اصلی علیه امنیت لبنان است و باید از نقض تمامیت ارضی این کشور دست بردارد.

سعد حریری در جریان سخنرانی خود در کنفرانس بین المللی رم ۲ به منظور حمایت از دستگاه‌های امنیتی لبنان تصریح کرد: ما می خواهیم به آتش بس دست پیدا کنیم، اما اسرائیل به دسیسه چینی در مسیر عکس این روند ادامه می‌دهد.

وی افزود: این کنفرانس نشانگر اهمیت فوق العاده حمایت جامعه بین المللی از مراجع لبنانی است و این مساله باید ادامه پیدا کند و ما هم به نوبه خود به حمایت از نهادهای ملی لبنان ادامه دهیم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نخست وزیر لبنان بر لزوم تدوین راهبرد دفاع ملی جدید تاکید و اعلام کرد که اخیرا میشل عون، رئیس جمهور لبنان بر همین مساله تاکید کرده و قرار است پس از انتخابات پارلمانی ماه مه آینده این مساله به صورت گسترده مورد بررسی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: اولویت ما ایجاد مجموعه‌ای جامع از امنیت، آرامش، رشد و ایجاد فرصت های شغلی است و کنفرانس امروز گام نخست در همین مسیر است.

حریری تاکید کرد: لبنان باید خود را از جنگ‌های منطقه‌ای، دور نگه دارد. "اسرائیل" همچنان تهدید اصلی علیه امنیت لبنان است و باید از نقض تمامیت ارضی کشور ما دست بردارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج