۶۹۱۳۸۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آسمان تهران فردا ابری است

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به نزدیک شدن یک سامانه بارشی به اکثر مناطق نیمه غربی کشور تا ظهر امروز گفت: بارش پراکنده برف و باران از شمال غرب و بارش باران از جنوب غرب شروع شده و تا پایان این روز اکثر مناطق نیمه غربی بارش باران و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف رخ می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به نزدیک شدن یک سامانه بارشی به اکثر مناطق نیمه غربی کشور تا ظهر امروز گفت: بارش پراکنده برف و باران از شمال غرب و بارش باران از جنوب غرب شروع شده و تا پایان این روز اکثر مناطق نیمه غربی بارش باران و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف رخ می‌دهد.

احد وظیفه به اعلام پیش بینی آب و هوا در سه روز آینده پرداخت و گفت: بر اساس آخرین تصاویر ماهواره و نقشه‌های هواشناسی با نزدیک شدن یک سامانه بارشی در اکثر مناطق نیمه غربی کشور تا ظهر امروز (جمعه) افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

وی افزود: بارش پراکنده برف و باران از شمال غرب و بارش باران از جنوب غرب شروع شده و تا پایان این روز اکثر مناطق نیمه غربی بارش باران و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف رخ می‌دهد.

وظیفه با بیان اینکه در این روز به سبب جریانات شمالی در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان افزایش ابر و بارش باران، وزش باد، کاهش دما و در ارتفاعات البرز و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود. اظهار کرد: در روز جمعه با حرکت این سامانه به سمت شرق، بارش نواحی مرکزی کشور را در بر می‌گیرد.

وی افزود: از بعد از ظهر شنبه بارش در نیمه غربی پایان یافته و علاوه بر نواحی مرکزی به تدریج برای شمال شرق، شرق و تا حدودی جنوب کشور نیز بارش و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، روز یکشنبه نیز تمرکز بارش‌ها در نیمه شرقی کشور بوده و گاهی با وزش باد شدید همراه است.

وی ادامه داد: در اوایل روز شنبه نواحی غربی دریای خزر مواج خواهد بود و تا پایان روز سراسر دریا مواج و طوفانی می‌شود. همچنین برای غرب خلیج فارس از جمعه تا اواسط روز شنبه افزایش ابر، وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود. همچنین در روزهای جمعه و شنبه احتمال وقوع گرد و خاک در استان خوزستان وجود دارد.

وظیفه در پایان وضعیت آب و هوای پایتخت را نیز اعلام کرد و گفت: تهران در روز جمعه قسمتی ابری و گاهی با وزش باد در بعد از ظهر و رگبار و افزایش باد همراه است. کمترین میزان دما در این روز ۱۰ درجه و بیشترین میزان ۲۳ درجه سانتی‌گراد پیش بینی می‌شود. همچنین آسمان تهران در روز شنبه ابری، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد و اوایل شب با کاهش ابر و گاهی وزش باد شدید همراه است. کمترین میزان دما ۱۱ و بیشترین میزان دما فردا ۱۶ درجه است. در روز یکشنبه نیز آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود. کمترین میزان دما پنج درجه و بیشترین میزان آن ۱۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج