۶۹۱۳۹۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

سانتوس: شناخت زیادی از تیم ملی ایران نداریم

سرمربی پرتغال در فاصله ۳ ماه تا شروع جام جهانی به ارزیابی از تیمش پرداخت و عنوان کرد او شناخت زیادی از تیم ملی ایران ندارد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی پرتغال در فاصله ۳ ماه تا شروع جام جهانی به ارزیابی از تیمش پرداخت و عنوان کرد او شناخت زیادی از تیم ملی ایران ندارد.

تیم ملی پرتغال یکی از حریفان تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه است. شاگردان فرناندو سانتوس که در یورو ۲۰۱۶ دست به کار بزرگی زدند و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آوردند، اکنون در قامت یک مدعی به روسیه می‌روند.

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال درباره شرایط تیمش در فاصله ۳ ماه تا جام جهانی روسیه و در پاسخ به این سوال که پرتغال با داشتن په په (۳۵ ساله)، برونو آلوس (۳۶ساله) و ژوزه فونته (۳۴ ساله) تیم پیری در اختیار دارد گفت: من خودم ۶۳ سال سن دارم ولی اصلا فکر نمی‌کنم پیر هستم. به همین خاطر بازیکنان ۳۴ یا ۳۵ ساله از نظر من اصلا پیر محسوب نمی‌شوند .در یورو ریکاردو کاروالیو را داشتیم که ۳۷ سال سن داشت و به هیچ وجه معیار من برای تیم‌هایم مساله سن بازیکنان نیست. ما از مدت‌ها پیش بازیکنان زیادی را در لیگ پرتغال و بازیکنانی که در خارج بازی می‌کنند، مورد ارزیابی قرار دادیم تا بتوانیم بهترین ترکیب ممکن را برای جام جهانی داشته باشیم. اکنون در بازی‌های دوستانه پیش‌رو می‌خواهیم بهترین ترکیب ممکن را به زمین بفرستم و در کنار بازیکنان اصلی بازیکنان ذخیره را نیز به میدان بفرستم تا ترکیب تیمم برای جام جهانی را مشخص کنم.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت:‌ کریستیانو رونالدو نیز الان شرایط خیلی خوبی پیدا کرده است و ما امیدوار هستیم برای جام جهانی او را در بهترین فرم ممکن داشته باشیم. درباره آندره گومز نیز باید بگویم که ما شرایط این بازیکن را در ماه نوامبر بررسی کردیم و تدارک ویژه‌ای برای او داریم تا او را به سطح بسیار خوبی برای جام جهانی برسانیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از ابولا، سرمربی پرتغال همچنین درباره تیم ملی ایران گفت: شناخت زیادی از تیم ملی ایران و شیوه بازی تیم کی روش نداریم و باید تا جام جهانی اطلاع خود را از تیم ملی ایران بالا ببریم.

تیم ملی پرتغال قرار است در اردوی آمادگی در کشور سوییس دو دیدار دوستانه برگزار کنند. شاگردان سانتوس ابتدا با تیم ملی مصر دیدار می‌کنند چرا که در جام جهانی باید با یک تیم آفریقایی یعنی مراکش دیدار کنند و در ادامه نیز ۳ روز بعد از این دیدار شاگردان سانتوس باید برابر هلند به میدان بروند که این دیدار نیز در خاک سوییس برگزار می‌شود.

بعد از این دو دیدار نیز پرتغالی‌ها برنامه دارند تا با تیم‌های اتونس، بلژیک و الجزایر دیدار دوستانه داشته باشند که این بازی‌های قطعی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 141

      مشکل برات پیش میارن کسگم پس شناخت خودتون ببر بالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج