جاباما
۶۹۱۳۹۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی‌ راه‌های کشور را اعلام و کرد و از مردم خواست سفرهای نوروزی خود را به روزهای پایانی اسفند ماه موکول نکنند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی‌ راه‌های کشور را اعلام و کرد و از مردم خواست سفرهای نوروزی خود را به روزهای پایانی اسفند ماه موکول نکنند.

سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: در اغلب محورهای مواصلاتی استان آذربایجان غربی شاهد مداخلات جوی به شکل باران هستیم. همچنین مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در محورهای چناران-قوچان، مشهد-چناران و مشهد-سرخس و در محور فیروزکوه محدوده کارسالار در استان مازندران و محور منجیل-رودبار در استان گیلان نیز گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی به صورت روان در جریان است، ادامه داد: البته از دیروز بعد از ظهر شاهد افزایش ترددها نسبت به روزهای گذشته بوده‌ایم. به نظر می‌رسد درصد کمی از سفرهای نوروزی از روز گذشته آغاز شده است. بر همین اساس توصیه موکد ما به مسافران نوروزی این است که سفرهای خود را به روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند ماه موکول نکنند.

رحمانی افزود: امروز هم محدودیتی برای محور کرج-چالوس در نظر گرفته‌ایم که قرار شده از ساعت ۱۵:۰۰ بعد از ظهر اعمال شود، اما با توجه به وضعیت روان ترافیک ممکن است این محدودیت به تعویق افتد یا موکول شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج