۶۹۱۴۱۴
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

دعوت پوتین از مردم روسیه برای شرکت در انتخابات

"ولادیمیر پوتین" از مردم روسیه درخواست کرد تا روز یکشنبه به پای صندوق‌های رای رفته و از حق خویش برای تعیین آینده کشور و انتخاب آزادانه رئیس‌جمهوری بعدی روسیه استفاده کنند.

خبرگزاری تسنیم به نقل از «نووستی» نوشت: "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه خطاب به مردم کشورش، از آنها درخواست کرد تا در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۸ مارس (۲۷ اسفند) شرکت کرده و از حق قانونی خویش برای انتخاب راه آینده کشور خود، استفاده کنند.

پوتین گفت: «شهروندان محترم روسیه، دوستان عزیز، در روز یکشنبه آینده، ۱۸ مارس، انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه برگزار خواهد شد. من بعنوان رئیس دولت کنونی کشور بسیار بااهمیت می دانم تا در آستانه این رویداد با شما صحبت کنم. بر اساس قانون اساسی تنها منبع قدرت، ملت روسیه هستند و این مسئله مفهوم بسیار والایی دارد. و بر این اساس آینده کشور و آینده فرزندان ما دقیقا درگرو اراده مردم و اراده تک تک شهروندان روسی قرار دارد.»

رئیس جمهوری روسیه از مردم کشورش خواست تا رای خود را بر اساس تصمیم شخصی خود به صندوق‌های رای گیری بیاندازند و آزادانه، هر کسی را مایل هستند، برای سمت ریاست‌جمهوری و تعیین آینده کشور انتخاب کنند.

ولادیمیر پوتین تاکید کرد: «مردم روسیه همیشه سرنوشت خود را خود رقم زده، همواره مطابق با وجدان خویش، درک خود از عدالت و عشق به میهن عمل کرده است. من اطمینان دارم که هر یک از شما در باره سرنوشت میهن فکر کرده و نگران است و به همین دلیل از شما درخواست می کنم که روز یکشنبه به حوزه‌های رای گیری رفته و از حق خویش برای ساختن آینده‌ای روشن برای روسیه دوست داشتنی همه ما استفاده کند.»

لازم به یادآوری است که در انتخابات ریاست‌جمهوری در روسیه (۱۸ مارس-۲۷ اسفند ماه) ۸ نامزد برای رسیدن به این سمت با یکدیگر رقابت می کنند. "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری کنونی روسیه که بعنوان نامزد مستقل در این انتخابات شرکت کرده است. سایر نامزدها شامل: "پاول گرودینین" نماینده حزب کمونیست روسیه، "ولادیمیر ژیرینوفسکی" رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه، "کسنیا سوبچاک" مجری زن تلویزیونی و نامزد حزب «ابتکار شهروندی»، "گریگوری یاولینسکی" نامزد حزب «یابلاکا»، "سرگئی بابورین" نماینده حزب «اتحاد ملی روسیه»، "بوریس تیتوف" نماینده حزب رشد روسیه و "ماکسیم سورایکین" رهبر جنبش «کمونیست‌های روسیه» هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط خودت هستی دیگه تمام مخالفهاتو که قیچی کردی باید بیان فقط به خودت رای بدن مسخره بازی دراورده

    • بدون نام

      چه خبره این پوتین قدرت طلب همش هی خودش یا باند خودش باید در راس حکومت روسیه باشه؟؟؟؟؟!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عملکردش عالی بوده هیشکی بهتر از پوتین ندارند.
        روسیه بار دیگه با پوتین دیگه از همه بحران ها عبور میکند.
        و میتوان تا ربع قرن دیگه بدون درد سر خاصی ادامه بدهد

    • بدون نام

      به خودت رای بدن باز؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج