۶۹۱۴۱۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ترافیک در مسیر بهشت زهرا فروکش کرد

رئیس مرکز اطلاعات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به فروکش کردن ترافیک صبحگاهی در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) از اوج‌گیری مجدد تردد در این محدوده از بعد از ظهر امروز خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز اطلاعات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به فروکش کردن ترافیک صبحگاهی در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) از اوج‌گیری مجدد تردد در این محدوده از بعد از ظهر امروز خبر داد.

سرهنگ محمد رازقی با اشاره به حجم بالای تردد به سمت بهشت زهرا (س) طی روز گذشته و امروز اظهار کرد: با توجه به رسم همشهریان تهرانی برای زیارت اهل قبور در آخرین پنجشنبه و جمعه سال، از روز گذشته شاهد افزایش تردد به سمت بهشت زهرا (س) هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: از صبح امروز ترافیک در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا سنگین و پرحجم بوده ولی در دقایق اخیر از حجم این ترددها کاسته شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ترافیک در مسیرهای برگشت از بهشت زهرا (س) پرحجم است و تردد در مسیر جنوب به شمال بزرگراه خلیج فارس و محور قدیم تهران قم به صورت پرحجم ادامه دارد.

رازقی با بیان اینکه وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید هاشمی بهتر از سایر مسیرهای این محدوده است افزود: پیش بینی می‌شود با فروکش کردن ترافیک صبحگاهی در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س)، از بعد از ظهر مجدداً حجم تردد در این معابر اوج بگیرد و از این رو لازم است تا با صبوری بیشتری در این مسیرها تردد کنند.

وی در پایان از کسانی که قصد زیارت اهل قبور در بعد از ظهر امروز را دارند خواست تا حتی‌المقدور از مترو استفاده کرده و در صورت استفاده از وسیله نقلیه شخصی، به هشدارهای پلیس توجه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      درود
      ملت مرده پرست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج